Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله لطف الله دژکام چهارم بهمن در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در فصل زمستان باید توجه بیشتری به آسیب‌دیدگان اجتماعی شود و پویش حمایت از بی خانمانان که سال گذشته در استان ایجاد شد همچنان ادامه دارد اما با این حال همه انسانها موظفند بیش از پیش نسبت به آسیب دیدگان اجتماعی مسوولیت پذیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شیراز با تاکید. بر این که اقدامات مناسبی در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی داشته است ،عنوان کرد: افراد آسیب دیده اجتماعی ابعاد مختلفی دارد که تنها به کمک مالی خلاصه نمی شود

آیت الله دژکام با اعتقاد بر اینکه اولویت اقدامات اجتماعی تقویت جامعه اسلامی است ،اضافه کرد: از جمله ویژگی هایی که باید تقویت شود می‌توان به توانمندسازی فرهنگی اشاره کرد البته جامعه اسلامی باید در تمامی ابعاد فرهنگی ،علمی، اجتماعی و اقتصادی توانمند و در جهان شاخص باشد

نماینده ولی فقیه در فارس نوید ایجاد ناحیه علم و فناوری در استان را داد و تاکید کرد دستگاههای مربوط مکلف به ایجاد دومین مرکز علم و فناوری در شیراز شده اند. 

وی با تاکید بر اینکه علم و فناوری موجب شکوفایی علمی و همچنین اقتصادی در جامعه می‌شوند و اضافه کرد: ایجاد چنین نواحی علمی منجر به اقتدار علمی و اقتصادی خواهد شد که گامی در مسیر  تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری است. 

امام جمعه شیراز در خصوص حوادث اخیر گفت: پس از رخداد های اخیر در کشور شاهد بودیم کشورهای غربی به همراهی آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران از هر طریقی بودند و رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند که برخی در ظواهر زیبا به دنبال ضربه زدن از راه دوستی به ایران هستند. 

وی افزود: آلمان، انگلیس و فرانسه با این که ظاهرشان عوض شده است اما از خصومت ورزی و رفتارهای ناپسند دست برنداشته‌اند. 

آیت الله دژکام متذکر شد: دشمن به دنبال این است که به هر بهانه بگوید دست از دین بکشید و هرچه بیشتر این کشورها مورد آزمون جمهوری اسلامی  قرار می گیرند باطن پلید خود را نشان می دهند و روسیاهی آلمان،  فرانسه و انگلیس همچون آمریکا در برجام نشان داده شد. 

برچسب‌ها امام جمعه شیراز لطف الله دژکام شیراز آسیب ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه شیراز شیراز آسیب ها امام جمعه شیراز شیراز آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژاله معماری، عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) در یک گفتگوی رادیویی درباره چالش‌های ورود باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اظهار كرد: فرآیند خصوصی‌سازی موانع زیادی دارد و تنها مختص باشگاه‌ها نیست. در سایر كشورها نیز این چالش‌ها وجود دارد. متأسفانه در ایران خصوصی‌سازی به تعویق افتاده در حالی که چالش خصوصی‌سازی در همه صنایع وجود دارد.

معماری در این باره ادامه داد: امروز با توجه به فشارهای AFC و تعویق ایجاد شده در آن، خصوصی‌سازی باشگاه‌ها تنها راه ممكن بود. باید به بعد از این فكر كرد چرا كه در شرایط موجود خصوصی‌سازی بهترین راه‌حل بوده است. خصوصی‌سازی نسخه‌ای بوده كه با شرایط موجود حداكثر همخوانی را دارد.

هلدینگ خلیج‌فارس و بانک‌ها تخصص كافی برای مباحث مالی و ترازنامه‌ها را دارند. اما بقای تیم‌ها در بازی‌های آسیایی و توقعات هواداران، مورد نگرانی است و باید فكر خوبی برای آن موارد كرد تا كمترین آسیب وارد شود و فرآیند انتقال و افزایش سهم بازار انجام شود. امید می‌رود با تقویت فعالیت‌های اقتصادی این ۲ باشگاه شرایط خوبی را شاهد باشیم.

معماری با اشاره به انتقال‌های مشابه در سایر كشورها خاطرنشان كرد: خصوصی‌سازی بسیار حساس است و با توجه به جمعیت فوتبال دوست ایران باید مراقبت بیشتری از آن صورت گیرد تا به تدریج هلدینگ‌ها و بانک‌ها بتوانند سهام را وارد فرابورس كرده تا به سوددهی برسد و سهم هواداران بیشتر شود و به ۵۱ به ۴۹ برسیم. كسانی كه برای این نسخه تصمیم‌گیری كردند، به همه شرایط آن واقف بودند.

عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به پیش‌بینی موانع این مسیر گفت: دولت باید بخش خصوصی را حمایت كند و منابع درآمدی حق پخش و قانون کپی‌رایت نیز برای باشگاه‌ها فراهم شود. توجه بخش خصوصی در قسمت تربیت بازیكنان و خریدوفروش آنها قرار دارد و باید مراقب بود توسعه ورزش در اولویت‌های بعدی قرار نگیرد. البته در همه دنیا این‌گونه است و به همین دلیل دولت با حساسیت بالایی خصوصی‌سازی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است