Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کلاهبرداری که در بازار مبل به بهانه فروش مبل ارزان قیمت 7 میلیارد ریال از 40 شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "خیر اله دولتخواه" گفت: دهم آذر ماه پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 18 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه پنجم اظهار کرد، اوایل مهرماه برای خرید مبلمان منزل به بازار مبل یافت آباد رفتم و دکور مغازه ای که قیمت مبل هایش نصف قیمت بازار بود توجه من را جلب کرد. برای خرید وارد مغازه شده و دیدم مبلمانی که قیمت آن در بازار 50 میلیون تومان بود را به قیمت 30 میلیون تومان برای فروش گذاشته است و فروشنده که مردی جوان به نام " مهرداد " بود با لحنی زیبا کار خود را معرفی می کرد و گفت در صورت پرداخت دو سوم مبلغ خرید، مبلمان مورد نظر را 30 روزه تحویل می دهد. من هم با اعتمادی که از برخورد خوب و فروشنده شیک پوش پیدا کردم مبلغ 20 میلیون تومان را در فروشگاه کارت کشیدم و پس از گذشت 30 روز وقتی برای تحویل گرفتن مبلمان تماس گرفتم دیدم کسی پاسخگو نیست و به صورت حضوری مراجعه کردم و دیدم مغازه خالی و بسته است که با پرس و جو از همسایه ها متوجه شدم وی برای مدت 2 ماه مغازه را اجاره کرده و با شگرد پیش فروش مبلمان مبالغ قابل توجهی از شهروندان کلاهبرداری کرده و گریخته است .

وی افزود : با توجه به اظهارات شاکی کارآگاهان تحقیقات میدانی و محلی را آغاز و مشخص شد که هویت "محمد" جعلی بوده و نام واقعی وی "مهرداد " 24 ساله است و در حال حاضر در بازار مبل کرج مغازه ای اجاره و به همین شیوه مشغول کلاهبرداری می باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به احتمال فرار متهم با هماهنگی های قضائی متهم در مغازه استیجاری اش در بازار مبل کرج دستگیر و به پایگاه پنجم منتقل شد .

سرهنگ دولتخواه گفت: متهم پس از حضور در پایگاه پنجم به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت: هیچ سابقه ای ندارم و چند ماهی بود که به این شیوه در نقاط مختلف از شهروندان کلاهبرداری می کردم و با وعده پیش فروش مبل با قیمت ارزان مشتریان را وسوسه کرده و پس از دریافت وجه متواری می شدم و برای اینکه شناسایی نشوم با استفاده از اوراق شناسایی یک کارتن خواب حساب باز کرده و مغازه اجاره می کردم .

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تا کنون 40 شاکی در تهران شناسایی و به پایگاه مراجعه کرده اند تصریح کرد: ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته 7 میلیارد ریال برآورد شده است و متهم با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 18 تهران روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت مبلمان دکور مبلمان فرار زندان اخبار حوادث شهروند کلاهبرداری دستگیری فروش رئیس حوادث تهران اخبار تهران فیلم عکس حوادث تهران اخبار تهران تهران دختر عجیب دستگیر شد نجات انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم سکه همچنان در صدر تقاضا

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران