Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: حراست و تقویت توان فرهنگی کشور، باعث ارتقای توانمندی در حوزه های سیاسی و اقتصادی نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: باید به جای دلخوشی به وعده ها و خنده های دروغین دولت های اروپایی و آمریکا، با تبعیت از ولایت فقیه و تقویت بخش های اقتصادی و فرهنگی به آینده کشور امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فشار رژیم صهیونیستی، ایران را برای میزبانی رقابت های لیگ قهرمانی آسیا ناامن خوانده است و این توطئه برای ناامیدی جوانان، شکست خواهد خورد و ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان فوتبال ما در برابر آن تصمیم نسنجیده موضع خوبی اتخاذ کردند.

امام جمعه آستارا گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به تصمیمات شورای نگهبان در چارچوب قانون، تمکین و از حاشیه پردازی پرهیز کنند و ولایتمداری، شجاعت، دقت بر تکلیف و داشتن بصیرت از ویژگی های یک نماینده مجلس است.

حافظ نیا افزود: مردم آستارا حرمت ایام فاطمیه را حفظ کردند و در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، پیکر یک شهید گمنام در این شهرستان تشییع و دفن خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام جمعه ایران پیشکسوتان کنفدراسیون فوتبال آسیا مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح رسالت بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه‌ها و مدارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست منطقه‌ای برنامه‌ریزی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های گروه ۶ (اردبیل، البرز، قزوین، مازندران و گیلان) با حضور سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و جمعی از مدیران فرهنگی ۵ استان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در این مراسم با گرامیداشت مقام و منزلت معلم، گفت: گمشده‌ای که جامعه بشریت امروز با آن مواجه است داشتن یک زندگی انسانی و داشتن یک زندگی الهی و بندگی خداوند متعال بوده و انسان برای رسیدن به این هدف مقدس منتظر و همواره در حال انتظار است که منجی عالم بشریت ظهور و دنیا را پر از عدل و داد کند؛ ضمن اینکه ظلم را از بین برده و مردم و بشریت را بنده واقعی خدا قرار بدهد، طبیعی است که اگر ما بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و منتظر باشیم چه زمانی اتفاقی خواهد افتاد؟

سیدجواد جعفری افزود: جامعه منتظر یعنی جامعه در حال آماده‌باش و جامعه‌ای که آستین همت را بالا زده و تلاش می‌کند مقدمات کار را مهیا کرده و در مسیر اهدافی گام بردارد که اگر به ظاهر حضرت ولی‌عصر(عج) بین ما بود همان هدف را دنبال و پیگیری می‌کرد و امروز قلب حضرت مهدی(عج) زمانی از ما خشنود خواهد شد که ما تمام تلاش‌مان را به کار گیریم که در مسیر هدف آن حضرت قدم برداریم و قلم بزنیم.

وی تأکید کرد: کاری که امروز دانشگاه آزاد اسلامی در قالب جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت انجام می‌دهد، در حقیقت تلاش در این مسیر است، همانطور که به فرموده امام رضا علیه‌السلام خدا رحمت می‌کند کسی را که امر ما را احیا می‌کند و اینکه اگر جامعه امروز بشریت گرفتار انواع ناهنجاری‌ها و مصیبت‌ها و گرفتاری‌هاست، به‌این دلیل است که دنبال مکتب اهل بیت (ع) نبودیم و این مکتب را به خوبی ترویج نکردیم و مردم را با کلام ائمه اطهار علیهم‌السلام آشنا نکردیم و طبیعی است جامعه‌ای که ارتباط خود را با فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) قطع کند نباید انتظاری جز این داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت افزود: جشنواره علمی فرهنگی هنری امامت و مهدویت از این منظر در دانشگاه آزاد اسلامی در حال دنبال شدن است و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بنیان امامت و مهدویت را گذاشتند تا کارها سرعت بگیرد و بر این اساس مؤسسه بنیاد فرهنگی هنری امامت و مهدویت تشکیل شد و نخستین پروژه این مؤسسه طرح برگزاری جشنواره علمی فرهنگی هنری امامت و مهدویت بود.

جعفری متذکر شد: تمامی استان‌های کشور برای دو ماه مبارک رجب و شعبان برنامه‌های خود را تعریف خواهند کرد و ماه مبارک رجب و شعبان ذاتاً ماه‌های پربرکت و دارای اهمیت مضاعف هستند که برگزیدگان الهی در این ماه متولد می‌شوند؛ مانند تولد مولای متقیان امام علی علیه‌السلام، تولد امام حسین علیه‌السلام، تولد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام، تولد امام سجاد علیه‌السلام، بنابراین طبیعی است برنامه‌ای که در ماه مبارک رجب و شعبان برگزار شود از یک برکت مضاعف نیز برخوردار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع تأثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت؛ به همین دلیل برای هر استان یک برنامه‌ای تعریف شد که یک فرآیند ۳۶۵ روزه دارد تا بتوانند در ماه مبارک رجب و شعبان، همه کشور صاحب برنامه باشد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با برشمردن مأموریت‌های جدید این بنیاد متذکر شد: تا این زمان مأموریت داشتیم تا در چهار دیواری دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنیم، اما در سال جدید با توجه به دستور دکتر طهرانچی این برنامه‌ها باید در دانشگاه‌ها و مدارس سراسر کشور گسترش پیدا کند و در نتیجه این جشنواره مختص جامعه خواهد بود و به هر صورت دانشگاه آزاد یک دانشگاه اجتماعی بوده که در حال ایفای نقش برای ارتقای جامعه است.

جعفری تبیین کرد: برنامه‌هایی که در جشنواره امامت و مهدویت اجرا می‌شود باید برای توده‌های مختلف مردم و مخاطبین باشند و در این رابطه دارای تجربیات گرانسنگی هستیم و طبیعی است که هرسال باید نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشته باشیم، به همین دلیل این نشست‌های منطقه‌ای برگزار می‌شود که هم مروری بر آنچه که انجام داده‌ایم، داشته باشیم و اگر برنامه در یک نقطه به اشباع رسید با برنامه‌ریزی مناسب، نوع برنامه تغییر می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه‌ها و مدارس
  • تشریح رسالت بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه‌ها و مدارس
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • گذشتگان چوب حراج به حقابه مغان زده‌اند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند