Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:32:33 GMT

هلاکت شرورمعروف جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۳۱۵

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید. ناطقان: محسن گل محمدی درباره جزئیات خبر هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور  اظهار کرد: بامداد امروز و در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر، به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته توسط وی، شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می دید، به سمت مامورین تیراندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در نهایت، با رعایت قانون بکارگیری سلاح، این فرد به هلاکت رسید. این فرد شرور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه ، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کردن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

 دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده اند، اعلام کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از شرور فوق چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.

منبع: مشرق برچسب ها: هلاکت ، شرور معروف ، جنوب شرق کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان