Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:03:34 GMT

چاروسا و دیشموک را قربانی جریانات سیاسی می کنند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۳۱۷

چاروسا و دیشموک را قربانی جریانات سیاسی می کنند

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: چاروسا و دیشموک را قربانی جریانات سیاسی می کنند بعد بالاترین قیمت قبوض گاز و برق دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ثمره توبه بخشودگی گناهان است  و ورود به بهشت پر از نعمت ها رسوا نشدن در قیامت است و نوری نصیب او می شود که به بهشت راهنمایی می شود و در همین دنیا توجهش به خدا بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران حج اشاره و آنها را تبیین کرد و در ادامه شهادت سردار سلیمانی، تشیع ایشان و سیلی سپاه به آمریکا از یوم الله بود که دشمن به دنبال خنثی شدن آنها بود که با هوشیاری مردم و اقامه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری نقش های دشمن را بر آب کرد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران اشاره و در ادامه به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) تنها یک شخص نیست بلکه یک جریان، تفکر، نظام تربیتی و در یک کلام مکتب است و تنها راه نجات و تعالی بشریت مکتب فاطمی است و هر چه در زمان پیش می رویم و به زمان ظهور نزدیک تر می شویم حضرت زهرا(س) برای دنیا شناخته تر می شود لذا همه تلاش کنیم در مراسماتی که به همین مناسبت برگزار می شود حضور باشکوهی داشته باشیم.

صلواتی به حکم رهبر معظم انقلاب برای نماینده ولی فقیه در استان اشاره و یادآور شد: امیدواریم به لطف خدا این حکم نائب امام زمان(عج) مایه برکت و رحمت و مشکل گشایی برای استان است و برای این استان مبارک است و ما لازم می دانم از طرف مردم شریف بخش چاروسا از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر کنیم و همچنین این مردم اعلام آمادگی خود را جهت حمایت از سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج می نمایند ضمن اینکه از یار و یاور این منطقه حضرت آیت الله ملک حسینی هم تقدیر و تشکر می کنیم.

وی به سرقت طلافرشی در شهر قلعه رئیسی هم اشاره و عنوان کرد: متاسفانه در روز روشن شاهد سرقت از یک طلا فروشی در مرکز شهر قلعه رئیسی هستیم که سبب رعب و وحشت بین مردم می شود که واقعا یکی از مصیبت های مردم چاروسا سارقین هستند و مسئولان انتظامی و امنیتی باید توجه ویژه داشته باشند و امیدواریم مسئولان امنیتی و انتظامی در اسرع وقت این سارقین را شناسایی و با شاد مجازات برخورد کنند و مطمئن باشند اگر با سارقین در گذشته برخورد شدید می شد شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به مشکلات بخش چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: قطعی مکرر برق و افت ولتاژ برق، قطعی مکرر آب و تلفن همراه و ثابت از یک طرف و صدور قبوض قیمت بالا گاز از طرف دیگر سبب شد تا آرامش مردم را برهم بزند و هر یک از این مشکلات مشکلات دیگری را برای مردم به وجود می آورد و اختلال در کار مردم به وجود می آید و قطعی آنها جدا صدور قبوض قیمت بالا گاز از طرف دیگر مشکلاتی برای مردم به وجود آورد که سوالاتی برای مردم به وجود آورد که قرار بود کنتور های گاز رایگان باشند مشخص نیست الان رایگان هستند یا نه و مشکل دیگر مناطق چاروسا و دیشموک را جزء اقلیم مناطق گرمسیری استان محسوب کردند در قبوض که واقعا این نگران کننده است که در منطقه ای که فصل زمستان و پاییز آن بسیار سرد است و خود سردسیری است آن را گرمسیری حساب می کنند که واقعیتا نگران کننده است.

وی یادآور شد: سالیان سال جریان های سیاسی این منطقه را قربانی خودشان کردند مع الاسف شرکت گاز و برق هم در قبوض که صادر می کنند هزینه های زیادی را تحمیل می کند و جای سوال اینجاست چرا مبلغ قیمت برق و گاز در دهدشت با قلعه رئیسی و دیشموک متفاوت است؟ مگر اینجا محروم تر نیست، اینجا فقط مدیران پروازی وشیک پوش خوب است اما نگاه نمی کنید که مردم این منطقه بسیاری از آنها مردم محروم و تحت نهادهای حمایتی هستند تو را خدا به مردم رحم کنید.

صلواتی با بیان اینکه مردم هم باید در مصرف برق، آب و گاز هم صرفه جویی کنند عنوان کرد: مسئولان هم چاره ای بیاندیشند و موضوع سردسیری و گرمسیری این منطقه را پیگیری کنند چرا که مردم چاروسا هزینه برای برق مصرفی خود بیش از 4میلیارد تومان واریز می کنند که از یک شهرستان هم بیشتر و حدود 20سال است قرار ایستگاه برق حل شود اما هنوز کاری صورت نگرفت تا بیش از یک میلیارد تومان هزینه سوختن اتوترانس ها شده همین را در نصب ایستگاه برق هزینه می کردید بهتر نبود و در چنین مواردی است که ما از رئیس کل دادگستری استان می خواهیم جهت حفظ بیت المال هم که شد ورود کند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار استان هم با بیان اینکه از مواضع ارزشی شما تشکر می کنیم منطقه منطقه ای محروم است امیدواریم جلسه شورای اداری با حضور مدیران استانی در این منطقه برگزار شود تا مشکلات از نزدیک بیان شود ادامه داد: مناطق محروم مدیر توانمند، متخصص متعهد و دبسوز و انقلابی می خواهند حقیقتا بود و نبود بسیاری از مدیران برای مردم فایده ندارد و نبود بسیارشان بهتر است و حداقل اینکه بنزین را مصرف نمی کنند و مدیری که ضعیف است یک روز هم بماند ظلم است چرا که مدیری که در بین مردم نیست و مشکلات را درک نمی کند چه ماندنی دارد که می گوید تا بعد از انتخابات و شک نکنید این مدیر مردم را از انقلاب و نظام و دولت هم بدبین می کند و در پایان جناب آقای استاندار ندای هل من ناصر مردم چاروسا را بشنوید.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی گاز امام جمعه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به فیلم منتشر شده از صحبت های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد که گفته بود: یکسری نارضایتی های مقطعی در اقتصاد وجود دارد که با روی کار آمدن دولت فعال و برنامه‌ریز و با یک حرکت علمی و جهادی بزرگ تا شش ماه قابل رفع است، نوشت:

مطالب بالا را آقای احسان خاندوزی، چندهفته قبل از آنکه از سوی آقای رئیسی به سمت وزارت اقتصاد منصوب شود، سروده است!

بیان این جملات، از سه حال خارج نیست:

۱- بازی سیاسی به نمایندگی از جناحی که الان از بانیان وضع موجود است

۲- توهم

۳- تحلیل و پیش بینی نادرست

هریک از این سه، دلیل بر تصمیم رئیس جمهور برای برکناری اش نیست؟

اگر می بینید کنار گذاشته نمی شود، علتش را در سود کسانی ببینید که اجازه تصمیم درست به رئیس جمهور نمی دهند.

فیلم کامل صحبت های خاندوزی را در ادامه ببینید:

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899029

دیگر خبرها

  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی