Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@16:17:25 GMT

اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۴۹۷

اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از ترس سپاه قدس به لرزه افتادند گفت: اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیروی بدون مرز جمهوری اسلامی ایران بودند اظهار کرد: نیروهای سپاه قدس نیروهای بدون مرز هستند و در قدم اول از کرامت انسانی حمایت می‌کنند در حالی که مرز جغرافیایی،فرهنگی، سیاسی و غیره برای آنان وجود ندارد چرا که حفظ کرامت همه انسان‌ها در دین اسلام سفارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه دشمنان اسلام بعد از اقدام سپاه به وحشت افتادند افزود: رژیم جعلی صهیونیست از فعالیت سپاه قدس به لرزه درآمدند و اکنون به گوشه‌ای از نیروی سپاه پاسداران پی‌بردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی از مزایای این اقدام بزرگ سپاه خروج آمریکا از منطقه است افزود: این امر در حال تحقق یافتن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به علت برودت هوا مصرف گاز افزایش یافته است افزود: الگوی مصرف گاز باید مراعات شود؛ چرا که استفاده بیش از حد اسراف است و انتظار می‌رود در همه بخش‌ها الگوی مصرف رعایت شود تا مشکلی در تامین گاز ایجاد نشود.

خاتمی با اشاره به اینکه زندگی حضرت صدیقه کبرا سلام‌الله علیها الگوی برجسته و شاخصی برای زنان و مردان در همه تاریخ بوده است افزود: عمر کوتاه اما پربرکت حضرت زهرا(س) الگو و سبک زندگی برای همه انسان‌ها است و مردم ما با ارادت به پیامبر اکرم(ص) و ائمه به ایام فاطمیه اول و دوم احترام گذاشته و مراسم عزاداری برگزار می‌کنند و شناخت از  اهداف اقدامات این بانوی بزرگوار سبب هدایت می‌شود.

وی حفظ اسلام و پاسداری از مکتب امامت و ولایت از دلایل مهم شهادت حضرت فاطمه(س) دانست و ادامه داد: فاطمه زهرا(س) برای اینکه صدای اعتراض خود را برساند در مسجدالنبی و نیز در جمع زنان انصار و مهاجر سخنرانی کردند.

امام جمعه زنجان در ادامه به موضوع مهم فرهنگ در جامعه اشاره و به اقتدار فرهنگی تاکید و گفت: اقتدار فرهنگی زمینه‌ساز تعالی است و جامعه اسلامی باید قوی و غنی باشد تا توزیع عدالت شیرین باشد؛ چرا که توزیع فقر در جامعه اسلامی پسندیده نیست. 

وی خود باوری را مقوله مهمی عنوان کرد و افزود: با خودباوری در برابر همه مشکلات می‌تواند ایستاد همانگونه که اگر خودباری نداشتیم نمی‌توانستیم به دانش روز تولید موشک‌ برسیم و از کشورمان دفاع کنیم.

خاتمی اقتدار عمومی را مسئله مهمی عنوان کرد و گفت: اقتدار عمومی شامل اقتدار درونی، سیاسی، اقتصادی و غیره بوده که در راستای خودباوری اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند

زی‌سان- مهدی نصیری که در کاناداست در مصاحبه‌ای با بی بی سی فارسی ضمن بیان انتقادات و ادعاهایی درباره‌ی شرایط کشور خواستار تحقق اتحاد میان آنچه طیف‌های مختلف اپوزیسیون می‌خواند شد.

این مصاحبه‌ی مدیر مسئول پیشین روزنامه‌ی کیهان با واکنش‌هایی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس همراه شد.

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی اش نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.

- نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند. گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.

- خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی وتاجزاده هم  که اقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان وحصر هستند.

- در مورد این سفر خارج و طرح ایشان بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزوسیون.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم