Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@13:27:56 GMT

یوم‌الله امروز بغداد را به خاطر بسپارید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۲۵۸۲

یوم‌الله امروز بغداد را به خاطر بسپارید

حاج قاسم را که شهید کردند تازه درب شیشه عطر جهاد و مقاومت در سطح منطقه و جهان باز شد تا آخرین مأموریت حاجی تازه آغاز شده باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، خیلی از دوستان را می‌شناسم که هنوز بغض گلوگیر رهایشان نمی‌کند،داغدار غمی سترگ و وارث خونِ مظلومی هستند که ناجوانمردانه و بی‌هوا و حتی خلاف قوانین آمره بین‌المللی روی زمین ریخته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق با ایشان و قاطبه امت اسلامی است؛ بر خلاف گفته برخی افراد نادان و یا ذلیلِ حقیر (روحانی‌نما،سیاسی و یا سلبریتی و....فرقی نمی‌کند)، ما یک نفر را از دست نداده‌ایم؛قمارباز متجاوزی به خود اجازه داده به نمادِعزّت و امنیت ملّی،مظهر دفاع از ناموس و شرف ایران اسلامی و فرمانده محور مقاومت اسلامی شلیک مستقیم کند آن‌هم با موشکی که بنا بود به نقل برخی سیاسیون خواب‌نما شده آمریکا؛دورانش تمام شده باشد.

با استفاده از بیان امام راحل عظیم الشان در مورد شهید بهشتی عرض می‌کنم که حاج قاسم یک ملّت بود برای ما و همه آزادیخواهان جهان و انتقامش قطعاً یک سیلی حساب شده ،رسمی،شکننده و شناسنامه‌دار از سوی جمهوری اسلامی نخواهد بود؛این تازه آغاز راه است؛حاج قاسم را که شهید کردند تازه درب شیشه عطر جهاد و مقاومت در سطح منطقه و جهان باز شد تا آخرین مأموریت حاجی تازه آغاز شده باشد.

یوم‌الله امروز بغداد را به خاطر بسپارید این تازه آغاز راه است.... تصاویر امروز یوم‌الله بغداد این جملات آسمانی سیدالشهدا محور مقاومت را ناخودآگاه در ذهنم طنین‌انداز کرد:

آقای ترامپ قمارباز؛

شما برای ما خط‌ونشان می‌کشید؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد؛ من حریف شما هستم.

ما ملّتِ شهادتیم،ملّت امام حسینیم....

من حریف شما هستم...

علیرضا رضازاده

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: عراق یوم الله تظاهرات ضدآمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند.

عباس جوهری افزود: نامزد‌ها براساس قانون می‌توانند تبلیغات را در مکان‌هایی که در سطح شهر در نظرگرفته شده است، انجام دهند.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در استان تهران نیز امروز از شبکه تهران آغاز می‌شود.

۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده‌ی مردم» برای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه‌ها، رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

تبلیغات دو نامزد حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رقابت میان ۳ هزار و ۳۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۴ نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۳۰ نماینده را به خود اختصاص می‌دهد ۱۶ نفر دیگر ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ۷ خانم و ۲۵ آقا برای کسب کرسی‌های حوزه انتخابیه تهران در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا هم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت