Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:13:22 GMT

ظریف، یک کشور نرمال را برای سعودی ها تعریف کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۰۲۲

ظریف، یک کشور نرمال را برای سعودی ها تعریف کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، در صحفه توئیتر خود در پاسخ به وزیر خارجه سعودی که گفته بود برای مذاکره با ایران آماده هستند به شرطی اینکه همانند یک کشور عادی رفتار کند، نوشت:

«کشورهای عادی کشتارگاه‌هایشان را به جای کنسولگری جا نمی‌زنند، کشورهای عادی به همسایگانشان حمله نمی‌کنند، باعث ایجاد بحران‌های بشردوستانه نمی‌شوند و از مذاکره سرباز نمی‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام این اوصاف ما هیچ پیش شرطی برای مذاکره تعیین نمی‌کنیم.»

312 310

کد خبر 1345528

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف عربستان ایران و عربستان جمال خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز رشد و فناوری اتاق بازرگانی سنندج (تاک) اظهار کرد: باید مبتنی بر ظرفیت استان پروژه هوشمندسازی تعریف شود و متناسب با این ظرفیت‌ها پروژه‌ها تقویت و اجرایی شوند.

وی تعریف پروژه‌های یاد شده را مانع از صدور نسخه‌های واحد برای استان‌ها در کشور خواند.

وی مصرف گرا بودن کشور عراق را گامی برای صادرات تولید فناورانه دانست و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد وضعیت مطلوبی دارد.

عابدی اعلام کرد: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی همچون توت فرنگی و یا معادن ظرفیت‌های مؤثری دارد و نیاز است برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی باتوجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی داشته باشد.

کد خبر 6088055

دیگر خبرها

  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض