Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:09:21 GMT

انتظار رهبری از جوانان ادامه راه انقلاب است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۴۶۰

انتظار رهبری از جوانان ادامه راه انقلاب است

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از جوانان ادامه راه انقلاب است، گفت: سیاه نمایی از توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ابوالفضل طهماسبی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان را پای کار آورده است، اظهار کرد: با استفاده از این فضا برای مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری دشمن می‌خواهد عظمت راه طی شده انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد، ادامه داد: باید در فضای مجازی بیشتر به این موضوع پرداخته شود و روشنگری اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه بیشترین انتظار مقام معظم رهبری از جوانان ادامه راه انقلاب است، گفت: سیاه نمایی از توطئه‌های دشمنان است.

طهماسبی با اشاره به اجرای 700 پروژه عمرانی از سال ۱۳۹۲ تا کنون در استان بیان کرد: بسیج و سپاه در اجرای طرح‌ها به کمک دولت آمده و برنامه‌های خوبی اجرا کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه هر چه از شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی می‌گذرد عظمت این سردار عظیم بزرگ اسلام بیشتر مشخص می‌شود، اظهار کرد: هر کس با خدا معامله کند، خداوند متعال با او خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به اینکه فضای مجازی از نظر بعد تاثیرگذاری و تاثیرپذیری دارای اهمیت است، ادامه داد: باید در این فضا وارد شده و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه دشمن فضای مجازی است، خاطر نشان کرد: دشمن دارو، تجهیزات پزشکی و فضای کشور را تحریم می‌کند اما فضای مجازی را به دلیل تاثیرگذاری آن، تحریم نمی‌کند.

بیگدلی با اشاره به اینکه اروپا بحث اینترنت داخلی را فعال کرده، اما هنوز در ایران این موضوع محقق نشده است، عنوان کرد: دنیا به سمت مدیریت فضای مجازی می‌رود تا دیگران در مسائل کشورهایشان دخالت نکنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان مقام معظم رهبری استان زنجان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی