Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر تخصیص نیافتن یارانه معیشتی به خانواده‌های بالای پنج نفر اظهار کرد: چنین تصمیمی در تقابل با سیاست‌های فرزندآوری در کشور قرار دارد و به نوعی ناعدالتی تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعداد زیادی از خانوار‌های کشور بالای ۵ نفر جمعیت دارند و دولت با قطع یارانه معیشتی این خانواده‌ها موجی از نارضایتی را در مردم ایجاد می‌کند.

حاجی دلیگانی بیان کرد: در ادامه این روند موجب کاهش میل مردم برای فرزندآوری خواهد شد در حالی که دولت باید به جای چنین اقداماتی به خانوار‌های دارای جمعیت بالا امکانات بهتری تخصیص دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بهتر است دولت به جای اقداماتی که باعث سلب انگیزه از زوج‌های جوان برای فرزند آوری می‌شود، به خانوار‌هایی که فرزند بیشتری به دنیا می‌آورند، تسهیلاتی ارائه دهد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: نمی‌دانم رئیس جمهور می‌داند یا نه که با این شیوه پرداخت یارانه کمک معیشتی به مردم، آنها را نظام بدبین کرده است، افرادی هستند که دارای دهها واحد آپارتمان و ملک‌هستند و یارانه معیشتی دریافت می‌کنند، اما کسانی هستند که در خانه همین افراد مستاجر هستند و یارانه معیشتی دریافت نمی‌کنند.

او  گفت: بدترین اقدام دولت این است که مردم را تهدید می‌کند اگر به عدم دریافت یارانه معیشتی اعتراض کنند، یارانه ماهانه آنها را هم قطع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه جدید هئیت دولت پرداخت یارانه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل

گرم بازآمدی محبوب سیم اندام سنگین دل گل از خارم برآوردی و خار از پا و پا از گل   ایا باد سحرگاهی گر این شب روز می‌خواهی از آن خورشید خرگاهی برافکن دامن محمل   گر او سرپنجه بگشاید که عاشق می‌کشم شاید هزارش صید پیش آید به خون خویش مستعجل   گروهی همنشین من خلاف عقل و دین من بگیرند آستین من که دست از دامنش بگسل   ملامتگوی عاشق را چه گوید مردم دانا که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل   به خونم گر بیالاید دو دست نازنین شاید نه قتلم خوش همی‌آید که دست و پنجه قاتل   اگر عاقل بود داند که مجنون صبر نتواند شتر جایی بخواباند که لیلی را بود منزل   ز عقل اندیشه‌ها زاید که مردم را بفرساید گرت آسودگی باید برو عاشق شو ای عاقل   مرا تا پای می‌پوید طریق وصل می‌جوید بهل تا عقل می‌گوید زهی سودای بی‌حاصل   عجایب نقش‌ها بینی خلاف رومی و چینی اگر با دوست بنشینی ز دنیا و آخرت غافل   در این معنی سخن باید که جز سعدی نیاراید که هرچ از جان برون آید نشیند لاجرم بر دل کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • اتکا به صنایع منبع محور، عامل کاهش تاب آوری در مقابل شوک‌های خارجی
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • امروز با سعدی: که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل
  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند