Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@00:26:21 GMT

افاضلی: انرژی خوبی برای مسابقه با ذوب آهن داریم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۶۴۶

افاضلی: انرژی خوبی برای مسابقه با ذوب آهن داریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم‌های ذوب آهن و پارس جنوبی در نیم فصل دچار تغییراتی شده‌اند و انرژی خوبی برای این مسابقه برای پیروزی در برابر ذوب آهن داریم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر و تقابل پارس جنوبی و ذوب آهن در شهر اصفهان، اظهار داشت: بازیکنان ما با انگیزه تمرین کرده‌اند و ما برای این مسابقه مشتاقیم و انرژی خیلی خوبی در تیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: هر دو تیم دچار تغییراتی در نیم‌فصل شده‌اند و تیم ما آماده این مسابقه است هر چند کار تیم‌ها در اولین مسابقه سخت است و تلاش می‌کنیم تا ذوب‌آهن را شکست دهیم.

وی در خصوص داوران این مسابقه بیان کرد: داور مسابقه فردی کم‌تجربه نیست و مطمئنم او با تمام وجود تلاش می‌کند بدون خطا قضاوت کند و امیدوارم داوری نیز در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد.

افاضلی خاطرنشان کرد: تیم پارس جنوبی هواداران زیادی دارد و مردم جم علاقه زیادی به تیم فوتبال پارس جنوبی دارند و ما در نیم فصل دوم با تمام توان به میدان‌های مسابقه می‌رویم تا با دست پر زمین را ترک کنیم و بتوانیم روز به روز شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هومن افاضلی پارس جنوبی جم شهرستان جم ذوب آهن هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو