Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» گفت: خطبه های هفته گذشته مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران همه توطئه های دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه آران و بیدگل گفت: خطبه های هفته گذشته مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران توطئه های دشمن را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: دشمن قصد داشت در عرصه تحولات منطقه ای و در حوزه داخلی توطئه هایی را ایجاد کند که با نطق تاریخی مقام معظم رهبری خنثی شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: رهبر انقلاب در خطبه های هفته گذشته تاکید ویژه ای بر لزوم عدم اعتماد به کشورهایی اروپایی داشتند چرا که اروپایی ها اگر چه در ظاهر خواهان گفت و گو و مذاکره هستند، اما پیشینه و سوابق آن ها نشان می دهد باطنی شیطانی دارند و نباید به آن ها اعتماد کرد.

 

خطیب جمعه آران و بیدگل، در بخش دیگری از خطبه ها ایران اسلامی را یکی از امن ترین کشورها خواند و افزود: توطئه و فشار دشمن به بهانه عدم امنیت پرواز حتی به ورزش هم کشیده شده است در حالی که ایران از امن ترین کشورها در حوزه خطوط هوایی است.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: تحریم های متعدد دارویی، علمی و اقتصادی حتی ورزشی ایران، استیصال و درماندگی دشمن را در مقابل مقاومت ایران اسلامی نشان می دهد.

 

وی با اشاره به راهپیمایی میلیونی عراقی ها در جمعه استقلال گفت: این حضور میلیونی پیامی بزرگ برای امریکا و عیادی او دارد که دیگر جایی در منطقه ندارند و این کم ترین ثمره خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی و یاران شهیدش است./

 

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما نماز جمعه خطبه نماز جمعه سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد جمعه استقلال امام جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل خطبه نماز جمعه امریکا عراق نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، خواهان تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی شدند و فریاد خشم و انزجار خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به دلیل جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین برآوردند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، این استان شاهد راهپیمایی‌های گسترده در بیش از ۲۲ نقطه شهر از جمله میدان رهبر شهید، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، آل سالم، جمعه بنی بحر، عرو در بنی بحر، العین در غافره در الظاهر، القهره در الظاهر، ذویب در حیدان، ربوع الحدود در مجز، شهر جاوی، بوصان و بنی عباد در شهرستان مجز، میدان الجرشا در غمر، مرکز منطقه قطابر، مرکز منطقه کتاف بود درحالیکه همچنین راهپیمایی در میدان الخمیس در منبه، میدان مرکز شهرستان شدا، میدان عظله در شهرستان الحشو در بعدازظهر جمعه خواهد بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی‌ها شکست عربی و اسلامی و همدستی رژیم‌ها در قساوت و جنگ نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در طول بیش از ۲۰۰ روز نبرد را با حمایت بی‌حد و حصر آمریکا و غرب محکوم کردند.

آنان با سردادن شعار‌های آزادی و برائت از دشمنان ملت، بر آماده باش و آمادگی کامل برای مبارزه (نبرد فتح موعود و جهاد مقدس) در برابر سه گانه خبیث آمریکا، انگلیس، دشمن و مزدورانشان تاکید کردند.

از جمله شعار‌هایی که داده شد می‌توان به «یمن سرزمین انصار است و فلسطین سرزمین آزادگان است»، «تن‌ها نیستید ما تا پیروزی با شما هستیم»، «در حقوق آمریکا... برای انسان آزادی وجود ندارد»، «آمریکا مادر تروریسم است... و شاهد زندانی شدن دانشجویان»، «آمریکا و فرزندان صهیونیست... جنایتکار هستند»، «جهاد، جهاد... همه مردم آماده هستند» و «ای غزه،‌ای فلسطین... همه یمنی‌ها با شما هستند» اشاره کرد. 

در بیانیه راهپیمایی (با غزه با عزمت... بسیج و آمادگی) بر پایداری افسانه‌ای ملت فلسطین درود فرستاده شد و به تلاش‌های مقاومت فلسطین تبریک گفته شد و جنایات شنیع علیه مردم فلسطین محکوم شد.

در این بیانیه بر اهمیت تداوم رویداد‌ها و فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید شد.

مردم یمن بر ادامه بسیج عمومی و آمادگی گسترده و فارغ التحصیل شدن ده‌ها هزار رزمنده آموزش دیده برای آمادگی در نبرد پیش رو تاکید کردند و بار دیگر خواستار گشایش گذرگاه‌های امنی شدند که امکان دسترسی و مشارکت مستقیم در نبرد را فراهم می‌کند.

در این بیانیه مردم ین ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به دلیل تداوم و عملیات موثر در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس، خواستار ادامه این حملات ویرانگر علیه دشمن شدند.

مردم یمن همچنین تداوم عملیات مجاهدین در داخل سرزمین‌های فلسطینی توسط مبارزان فلسطین و جنبش‌های مقاومت در لبنان و عراق را تبریک گفتند و از ملت‌های عرب و مسلمان و همه آزادگان جهان خواستند تا سلاح تحریم اقتصادی را به دلیل تأثیر آن بر موجودیت دشمن صهیونیستی فعال کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو