Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:27:33 GMT

مجیدی: به خاطر هواداران به میدان می‌رویم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۲۹۸

مجیدی: به خاطر هواداران به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکردم که چرا باید در خارج از ایران به میدان برویم و فقط به خاطر هواداران اینجا هستیم و امیدوارم موفق شویم.

«فرهاد مجیدی» سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با الکویت افزود: تا به این لحظه که در نشست خبری حضور دارم دلیل قانع کننده‌ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا این دیدار باید در خارج از ایران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه احترامی که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا قائل هستم و در ۲۰ سالی که فوتبال بازی می‌کنم خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است اما برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر AFC احترام می‌گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می‌رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

وی تصریح کرد: استقلال با تیم‌های هم‌گروه خود فرق دارد. ما ۲ مرتبه قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم‌های هم گروه در کویت، قطر یا امارات بازی کنند، ورزشگاه خالی است، اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب ورزشگاه آزادی و بازی در مقابل یکصد هزار هوادار ایرانی صحبت می‌کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد چرا که ۳۰ میلیون هوادار داریم و امروز اگر اینجا هستیم به خاطر هواداران است.

سرمربی استقلال درباره آماده‌سازی این تیم اظهار داشت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی‌پوشان برای پرواز به دبی و تاخیر ۸ ساعته در این مسیر گفت: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.  از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال روز شنبه ۵ مهرماه از ساعت ۱۷:۵۰ به مصاف الکویت خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی باید برابر الریان قطر دیدار کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است