Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور امریکا وعده داد از طرح صلح واشنگتن موسوم به "معامله قرن" تا پیش از دیدار با نخست‌وزیر اسرائیل در روز سه‌شنبه آتی - هشتم بهمن ماه - رونمایی شود.

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی درباره طرح صلح واشنگتن برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" اعلام کرد که احتمالاً پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سه‌شنبه هفته آتی (هشتم بهمن) از این طرح رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره مدعی شد: طرح صلح واشنگتن برای خاورمیانه یک طرح بزرگ است. فلسطینی‌ها ممکن است در ابتدا به این طرح واکنش منفی نشان دهند، ولی این طرح به نفع آن‌ها است و واقعاً کارساز خواهد بود.

در همین حال، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه گفت که ترامپ از نتانیاهو و بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی‌ـسفید و رقیب انتخاباتی نتانیاهو دعوت کرده است تا در کاخ سفید طرح معامله قرن را بررسی کنند.

طبق گزارش اسپوتنیک، نتانیاهو نیز موافقت خود را با دعوت ترامپ اعلام کرده است.

پیش از این جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ در اوایل تیر ماه از بخش اقتصادی طرح معامله قرن رونمایی کرده بود.

«معامله قرن» طرح است که از سوی دولت ترامپ در راستای آنچه به اصطلاح روند صلح بین دولت فلسطین و رژیم اشغالگر خوانده‌اند، دنبال می‌شود؛ طبق این طرح، که جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا دلال آن است، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلیق مبادلات تجاری با اسرائیل ضروری بود/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود