Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:32:11 GMT

هشدار سخنگوی رهبر جریان صدر به توطئه جدید آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۲۷۱

سخنگوی رهبر جریان صدر هشدار داد که این احتمال وجود دارد که آمریکا برای وارد کردن باندهای جدید با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات عراق تلاش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ صلاح العبیدی سخنگوی مقتدی صدر در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت گزینه نظامی با هدف اخراج نظامیان بیگانه، آخرین راه‌حل است، نه اولین راه حل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



العبیدی خاطر نشان کرد: آقای صدر بر پایبندی گروه‌ها به توقف فعالیت نظامی در صورت جدول بندی عقب نشینی نظامیان بیگانه از عراق تاکید کرده است.

وی تاکید کرد واشنگتن ممکن است برای وارد کردن باندهای جدید با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات عراق تلاش کند.

العبیدی پیش از این در گفت‌وگو با شبکه الاتجاه عراق گفته بود خروج نظامیان آمریکایی از عراق یک خواسته مردمی است پیش از آنکه یک مصوبه پارلمانی باشد و همه گزینه‌ها در صورتی که واشنگتن به مصوبه خارج کردن نظامیانش پایبند نباشند، روی میز خواهد بود.

وی با ممکن خواندن ادامه تظاهرات میلیونی برای خروج نظامیان آمریکایی اظهار داشت واشنگتن تلاش کرد برای باقی ماندن نظامی آمریکایی در عراق، حمایت مردمی برای خود کسب کند که در این راه شکست خورد.

سخنگوی مقتدی صدر در واکنش به تهدیدهای آشکار رئیس جمهور آمریکا به تحریم‌های سخت علیه عراق در صورت اصرار بر خروج نظامیان آمریکایی تصریح کرد سخن گفتن از تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه عراق، خیلی بزرگنمایی شده است.

العبیدی با تاکید بر سهیم بودن آمریکا در فسادی که عراق از آن رنج می‌برد، در ادامه گفت حکمت مرجعیت دینی، عراق را از یک جنگ داخلی که آمریکا طی ماه‌های اخیر برای شعله‌ور کردن ‌آتش آن برنامه ریزی کرده بود، نجات داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران هشدار داد.

این روزنامه نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخداد‌های اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آن‌ها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان سازی‌های مصنوعی شوند این روز‌ها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی