Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:10:32 GMT

بارندگی مدارس زابل و بنجار را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۳۳۱

بارندگی مدارس زابل و بنجار را تعطیل کرد

داوود گلی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس زابل و بنجار در تمامی مقاطع پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم را ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل با توجه به وضعیت موجود اتخاذ کرده است.

مسیر میل نادر - سفید آبه بسته شد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مسیر فرعی میل نادر - سفیدآبه محدوده چاه خرما براثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب کرد اظهار داشت: این مسیر شامگاه امشب بسته شده و ضروری است رانندگان برای تردد از مسیر جایگزین در نظر گرفته شده استفاده کنند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان سامانه بارشی جدید از اواخر روز پنجشنبه وارد این استان شد.

محسن حیدری اظهار داشت: منطقه اثر این سامانه بیشتر نواحی مرکزی و غرب سیستان و بلوچستان خواهد بود اما در ارتفاعات غربی زاهدان، خاش، ایرانشهر، فنوج، نیکشهر، قصرقند، کنارک، مناطق شمال و غرب چابهار و مناطق غربی دریای عمان نیز بارش‌های قابل توجهی رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه در این نواحی بین ۱۰ تا ۴۰ میلی‌متر باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: انتظار می‌رود برای شهرستان دلگان و منطقه بزمان بین ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر و برای ارتفاعات غربی استان بین ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر باران ببارد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علاوه بر باران و رگبار شدید باران، در برخی نقاط رعد و برق و وزش باد شدید نیز رخ خواهد داد افزود: توصیه می‌شود شهروندان از اسکان در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند و جوانب احتیاط را در رانندگی مدنظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه برای مناطق سیلزده تمهیدات لازم اتخاذ شود، گفت: با توجه به بارش‌های سنگین اخیر، لازم است برای بارش‌های جدید تدابیر لازم اندیشیده شود.
حیدری ادامه داد: به دلیل سرمای هوا و احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی، محورهای مواصلاتی این مناطق مه گرفته و لغزنده پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان کرد: به طور کلی پیامد این سامانه لغزندگی جاده‌های کوهستانی، جاری شدن رواناب، آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان موقتی رودخانه‌های فصلی و احتمال ورود سیلاب از هلیل رود به سمت جازموریان است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بوچستان به وضعیت جوی سواحل استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر بارش باران در این مناطق، دریای عمان نیز مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها مدارس تعطیلی مدارس بارش باران زابل پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس تعطیلی مدارس بارش باران زابل مدارس تعطیلی مدارس بارش باران زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه زابل بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است و باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین و همچنین کمبود نیروی انسانی به‌منظور کنترل ترافیک، در مسیر استفاده از تجهیزات هوشمند که علاوه بر ثبت کامل تخلفات رانندگی، همچنین امکان اطلاع از بار ترافیکی معابر شهر را برای مسئولان مربوطه مهیا می‌کند.

 ملاشاهی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکید استاندار سیستان و بلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل شمال استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

 فرماندار ویژه زابل افزود: هدف از نصب این دوربین‌ها مدیریت بهینه سرعت، انضباط اجتماعی، پیشگیری از مخاطرات و به‌منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهرستان زابل، با موضوع روند توسعه پروژه فیبر نوری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری زابل و شرکت مخابرات شهرستان با موضوع شتاب پروژه فیبر نوری، و نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان زابل منعقد شد.

 وی تأکید کرد: دوربین پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش‌بینی‌شده که توسط دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شهرداری در سطح شهر زابل نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل