Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی و سالگرد شهیدان «صدیقی» با حضور حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند، مجید صفری، فرماندار این شهرستان و جمع کثیری از مردم در حسینیه محله «درویش» دماوند برگزار شد.

مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم طی سخنانی گفت: شهدا نردبان سلوک دیگران می‌شوند و پله‌هایی می‌شوند و شهدا به معراج رفتگانی هستند که دیگران را همراه خود به معراج می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مشهدی آقایی اضافه کرد: هنر شهید رسیدن و رساندن بر عهد جمعی حول محور ولایت است و مفهوم تازه بودن خون شهید را امروز در عراق دیدیم که بعد از دو دهه اشغال‌گری آمریکا، اعتراض به آن صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شهادت عهد جمعی با خداوند است و عهد دستگیری از همه بشریت برای رساندن قافله بشریت به ولایت عهدی از این جنس بوده که توسط حضرت فاطمه‌الزهرا برای مردم این رسالت صورت پذیرفت تا مردم بفهمند به ولایت نیاز دارند.

مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: شهدا ارتباط قلبی با ولایت را در خون خویش آمیختند و اخلاص و پیوندی که سردار سلیمانی با ولایت بست، خون وی را تا این حد در عالم تأثیرگذار کرد.

وی تاکید کرد: عظمت انسان به انتخاب‌هایش است و برترین انتخاب‌ها پر بلاها و نه عبادات قرار داده شده است و انسان است که این بلا را برای خود انتخاب می‌کند.

کد خبر 4834126

منبع: مهر

کلیدواژه: یادواره شهدا قاسم سلیمانی شهرستان دماوند بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد ایلام قزوین دهه فجر انتخابات 98 شیراز خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان