Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حاجیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی تماسی که فرد مفقود شده با مرکز فوریت‌های هلال احمر داشتند خبر مفقود شدن و گم کردن مسیر برگشت به پایین داد.

وی اضافه کرد: بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل اعزام شد و عملیات گشت زنی و جستجوی نقطه به نقطه آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: امدادگران پس از سه ساعت جست‌وجو و پیاده روی در مسیرهای صعب العبور کوه‌های مشهور به (پدری) کوهنورد مفقود شده را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از بررسی علائم حیاتی و اقدامات اولیه با رعایت اقدامات ایمنی و اصولی به پایین کوه هدایت کردند و این عملیات پس از ۴ ساعت به اتمام رسید.

حاجیانی ضمن تقدیر از تلاش‌های نجاتگران و امدادگران هلال احمر تصریح کرد افرادی که قصد رفتن به کوه و ورزش کوه‌پیمایی دارند بدون راهنما اقدام به این کار نکنند و قبل از تاریک شدن هوا به کوه پیمایی خاتمه بدهند و زمان را مد نظر داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار احتمالی نباشیم.

کد خبر 4834132

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر استان بوشهر بوشهر بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد ایلام دهه فجر قزوین شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد