Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جاناتان هافمن، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اعلام کرد این وزارتخانه تدابیر تازه‌ای را در خصوص همه نیرو‌های آموزشی خارجی در پایگاه‌های نظامی آمریکا اتخاذ و محدودیت‌هایی را علیه آن‌ها وضع خواهد کرد.

سخنگوی نتاگون افزود: «این تدابیر شامل رویه‌های جدید برای شناسایی و کشف تهدید‌های داخلی، محدودیت در داشتن و استفاده از سلاح‌های گرم، محدودیت در دسترسی کارآموزان نظامی خارجی به تاسیسات و مدارک نظامی آمریکا و تدابیر جدید برای پایش کارآموزان نظامی کشور‌های دیگری که در برنامه‌های موجود در پایگاه‌های نظامی آمریکا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی درباره زمان احتمالی خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان، گفت: «در حال حاضر ما در وضعیت نیرویی خود در افغانستان هیچ تغییری نداریم و چنانچه وزیر دفاع در ماه اکتبر نیز اعلام کرد، تغییر در وضعیت نیرویی آمریکا در افغانستان زمانی می‌تواند صورت بگیرد که ما به برخی از اهداف خود رسیده باشیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه نظامی آمریکا وزارت دفاع آمریکا ارتش تروریست آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و بازارکار اتباع خارجی در سال‌جاری به ریاست جناب عبدالملکی مدیرکل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان باحضور ادارات مرتبط برگزارگردید.

دراین جلسه ضمن بررسی وضعیت اشتغال اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سال گذشته ، نیازسنجی بازارکار و بکارگیری اتباع خارجی در حوزه های مختلف شغلی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در این جلسه همچنین با تشکر از انجام  گشت های تیم بازرسی اشتغال حوزه اتباع خارجی در سطح استان بر مداومت بر این امر تاکید گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا