Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه سومین دوره مسابقه عکس خوشه با شعار «از مزرعه تا سفره» عصر دیروز جمعه ۴ بهمن ماه با حضور یزدان سیف معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، حسن غفاری، بابک برزویه، افشین شاهرودی و جمعی از عکاسان در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرد.

پس از افتتاح این نمایشگاه، یزدان سیف به همراه مهدیه خاکی صدیق دبیر اجرایی این مسابقه در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف در ابتدای نشست گفت: آنچه ما را بر آن داشت که نان را در عرصه هنر وارد کنیم به این دلیل است که اگر اصلاحات رفتاری مان را به کمک هنر انجام دهیم موفق خواهیم شد. مخاطبان ما قریب به هشتاد میلیون نفر هستند که باید نسبت به چرخه خوراک خود حساس باشند و قریب به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این حوزه شاغل هستند. پس حوزه بسیار بزرگ و مهمی است.

وی بیان کرد: با برگزاری جشنواره عکس خوشه به دنبال این بودیم که توجه مردم به چرخه گندم آرد نان و محصولات جنبی آن جلب کنیم. هم کشاورز، هم نانوا، هم صنعتگر این چرخه باید بدانند در یک زنجیره قدسی حضور دارند و باید در کیفیت کار دقت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: ما در حوزه‌های مختلف نیازمندیم که با ارتقای فرهنگ عمومی به اصلاح زنجیره مصرف گندم و آرد و نان بپردازیم. امروز سومین مسابقه را در سطح حرفه‌ای تر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در عکس‌های ارائه شده به فرهنگ رایج هم توجه شده است، از هنرمندان تقاضا کرد به چرخه تولید و توزیع ورود و برای اصلاح فرهنگ مصرف مردم تلاش کنند.

سیف در پایان گفت: مراسم اختتامیه سومین مسابقه عکس خوشه ۱۴ بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. در این مراسم برگزیدگان این دوره مسابقه نیز معرفی خواهند شد.

مهدیه خاکی صدیق دبیر سومین مسابقه عکس خوشه با ارائه آماری از این مسابقه، گفت: امسال ۶۸۰ شرکت‌کننده داشتیم که برخی در رشته‌های مختلف شرکت کردند. در مجموع ۳ هزار و ۵۰ عکس به دبیرخانه ارسال شد که از بین اینها ۱۳ مجموعه عکس، ۵۰ تک عکس، ۲۱ عکس موبایلی و ۱۰ عکس زیر ۱۵ سال انتخاب شدند. در نهایت نیز ۱۴۴ عکس در نمایشگاه به نمایش درآمد.

وی درباره جوایز این مسابقه توضیح داد: جوایز مجموعه عکس، ۷ میلیون تومان، جوایز بخش تک عکس ۴، ۳ و ۲ میلیون تومان، بخش موبایلی به ترتیب ۳، ۲ و ۱ میلیون تومان و بخش زیر ۱۵ سال رقابتی نبود و به هر سه نفر یک میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

کد خبر 4834112

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران شرکت بازرگانی دولتی ایران مجيد رجبي معمار بابک برزویه حسن غفاری نمايشگاه عكس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برنامه تلویزیونی تالار وحدت ابراهیم داروغه زاده شبکه دو سیما شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد