Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی دوست دارم به کمک همبازیانم باز هم قهرمان شویم و برای رسیدن به این مهم به شدت به حمایت هواداران پرسپولیس نیاز داریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن ربیع‌خواه هافبک بی‌حاشیه پرسپولیس به تازگی صاحب دومین فرزندش شد. به همین بهانه تماسی با ربیع‌خواه داشتیم که بحث به جا‌های دیگری هم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامحسن قدم نورسیده مبارک! تبریک می‌گوییم.

ممنون از لطف و محبت شما. خدا به ما عنایت کرد و صاحب یک فرزند دختر دیگر شدیم. واقعاً از این بابت خدا را شکرگزارم که بچه سالم و سلامت است.

حتماً یلدا حسابی خوشحال است که خواهر جدید دارد.

بله، یلدا فوق العاده خوشحال است و ما هم از این بابت بیشتر خوشحالیم.

راستی اسم نورسیده را چی گذاشتید؟

نیلدا!

یک حرف «ن» به یلدا اضافه کردی. معنی این اسم چیست؟

فکر می‌کنم زیباروی و آرامش‌بخش زندگی باشد.

خدا شما و همسر محترم و همین‌طور یلدا را حفظ کند. شرایط خودت در پرسپولیس چطور است؟

خدا را شکر تمرین می‌کنیم و اوضاع خوب است. ان‌شا‌ءا… بتوانیم نیم‌فصل دوم با قدرت شروع کنیم و مثل سه سال گذشته به قهرمانی برسیم. هرچند کار بسیار سخت‌تر از سه سال قبل است.

حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

آقایحیی که امتحان خود را در گذشته پس داده است. ایشان یک مربی بادانش و ایرانی است که به خوبی پرسپولیس را می‌شناسد. از آن گذشته نیم‌فصل اول در همین لیگ برتر مربیگری کرده و آشنایی کامل از حریفان ما دارد.

با کادر فنی کاملاً پرسپولیسی؟!

بله، آقایان کریم باقری، حمید مطهری و داود فنایی همگی پرسپولیسی هستند. ضمن آنکه آقای انصاری‌فرد و افشین‌خان (پیروانی) هم به عنوان مدیرعامل و مدیرتیم سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارند.

این بار در جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس باید هر دو دخترت را ببری.

از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد. گفتم که ما برای قهرمانی چهارم تلاش می‌کنیم، اما حریفان هم بیکار نیستند. خیلی دوست دارم به کمک همبازیانم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم و برای رسیدن به این مهم به شدت به حمایت هواداران پرسپولیس نیاز داریم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس ربیع خواه محسن ربیع خواه یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، میخائیل کوبیاک ستاره سی و شش ساله سابق تیم ملی والیبال لهستان که قرار بود فصل آینده و پس از سالها به لیگ کشور خود باز گردد، از این تصمیم منصرف شد.

کوبیاک که این فصل به راحتی با تیم شانگهای چین قهرمان لیگ این کشور شد، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد، تا فصل آینده نیز در لیگ چین و باشگاه شانگهای توپ بزند.

او قبل از تیم شانگهای چین، سابقه بازی در تیم های پاناسونیک پنترز ژاپن، هالک بانک ترکیه و یاستربسکی لهستان را داشته و با آنها قهرمانی لیگ را کسب کرده است.

کوبیاک تا مدت ها ستاره و کاپیتان تیم ملی لهستان بود که پس از المپیک توکیو تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورش گرفت. تنها افسوس او در دوران ملی اش قطعا عدم کسب مدال در المپیک است.

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس