Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مقام وزارت بهداشت عربستان اظهارات وزارت خارجه هند مبنی بر ابتلای یک تبعه این کشور در عربستان به ویروس ناشناخته چینی را تکذیب کرد.
به گزارش آریا، یک مقام وزارت بهداشت عربستان گفت که هیچ مورد مبتلا به ویروس ناشناخته چینی در این کشور مشاهده نشده است.
روز گذشته «ویلامویل مریداران» وزیر مشاور در امور خارجه هند در توئیتی از ابتلای یک پرستار تبعه این کشور در عربستان سعودی به بیماری ناشناخته خبر داد و گفت که این پرستار در حال درمان در بیمارستان «عسیر» در جنوب غرب سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت بهداشت عربستان در بیانیه‌ای گفت که فرد مورد اشاره وزارت خارجه هند مربوط به بیماری موسوم «سندروم تنفسی خاورمیانه» است که در حال درمان است.
عربستان روز پنجشنبه اعلام کرد که بررسی وضعیت سلامت افرادی را که از چین وارد این کشور می‌شوند، آغاز کرده و اقدامات دیگر نیز برای جلوگیری از گسترش ویروس چینی به سعودی انجام خواهد داد.
براساس اعلام مقامات بهداشتی چین تا ساعت ٢٤ چهارشنبه شب به وقت محلی، 17 تن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته و 571 تن هم به این ویروس مبتلا شده اند که حال 95 تن آنها وخیم است.
از زمان کشف ویروس در اواسط ماه دسامبر (آذر/ دی) تاکنون ابتلای 622 در سراسر جهان تأیید شده است که 611 مورد آن در چین گزارش شده است.
ویروس کرونای جدید تا کنون در ٢٥ استان و منطقه خودمختار چین مشاهده شده است علاوه بر سرزمین اصلی چین همچنین در هنگ کنگ، ماکائو، تایوان، آمریکا و ژاپن یک مورد، تایلند ٣ مورد و کره جنوبی هم یک مورد از ابتلا مشاهده شده است.
گزارش‌ها از چین همچنین حکایت از آن دارد که 17 تن از پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان‌های ووهان هم به این ویروس مبتلا شده اند.
سازمان بهداشت جهانی برای رسیدگی به وضعیت شهر ووهان در چین و پیشگیری از بیماری نشست فوق‌العاده برگزار کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عربستان ویروس چینی تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه