Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری از برنامه ریزی برای آزادی ۲۹ زندانی بانو که به دلیل عدم توان مالی قادر به پرداخت دیون خود نیستند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «فریدون حیدری» با تسلیت ایام فاطمیه از برنامه ریزی برای آزادی بانوانی که به دلیل عدم توانایی مالی زندانی هستند همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: بانوان به عنوان مهمترین عنصر در حفظ خانواده و در نتیجه جامعه هستند و آمار‌ها نیز نشان از این موضوع دارد که با نبود بانوان در کنار خانواده احتمال ایجاد آسیب اجتماعی توسط هر یک از اعضای خانواده به شدت افزایش می‌یابد.

وی در خصوص هدف این طرح اعلام کرد: با توجه به اهمیت حضور بانوان در خانه و خانواده بدون شک می‌توان عنوان کرد که" نجات زن به منزله نجات یک خانواده و در حقیقت نجات یک جامعه است".

حیدری در ادامه بااشاره به طرح آزادی بانوان زندانی گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت مقام بانوان، برنامه ریزی‌های متعددی به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه ۵ دیده شده است که موضوع آزادی بانوان در راس آن‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: این منطقه متشکل از ۲۹ محله شهر تهران است و امیدواریم با نقش آفرینی بانوان هر محله منطقه ۵ بتواند یک بانوی زندانی را آزاد کند.

شهردار منطقه ۵ در قالب پیشنهادی به همه شهرداران مناطق ابراز امیدواری کرد که این طرح در تمامی محلات شهر تهران اجرایی شود تا بتوان بانوان بیشتری را از زندان آزاد کرد.

وی در خصوص نقش شهرداری در این طرح تاکید کرد: شهرداری منطقه در این طرح به عنوان تسهیل گر عمل کرده تا نهاد‌ها و افراد و شهروندان بتوانند با سرعت بیشتری طرح را عملیاتی کنند.

وی در پایان از اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۵ برای دریافت طرح ها، پیشنهادات و نظرات برای اجرای هرچه بهتر این طرح و به ویژه افزایش آزادی تعداد بیشتری از بانوان زندانی خبر داد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما مسجد نماز جمعه فهما خطبه نماز جمعه سردار سلیمانی روز مادر بانوان آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند