Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رفیعی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی چند روز گذشته، حدود ۸۰۰ قطعه پرنده مهاجر در نقاط مختلف پارک ملی میانکاله تلف شده‌اند که تمامی این پرندگان، مهاجر بودند.

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، اکیپ‌های بهداشتی سریعاً به این منطقه اعزام شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه تمامی پرندگان تلف‌شده، توسط اکیپ‌های مذکور دفن بهداشتی شده‌اند، افزود: اگر این پرندگان دفن نمی‌شدند، مشکلات زیادی بوجود می‌آمد و ممکن بود اشاعه دهنده بیماری باشند.

رفیعی پور با بیان اینکه بر اساس آزمایشات صورت گرفته و بررسی‌هایی که انجام شده، تاکنون موردی از ابتلاء به هیچ کدام از تیپ‌های ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، در میان پرنده‌های تلف شده، مشاهده نشده است، گفت: شکی هم به بیماری نیوکانسل بود که این مورد هم منتفی شد و جواب آزمایشات در این زمینه منفی بود.

وی با اشاره به اینکه آزمایشات و بررسی‌های دیگری در این زمینه انجام شده است، افزود: همکاران ما بر روی عوامل دیگر و سایر بیماری‌های احتمالی کار کرده و این موارد را بررسی می‌کنند؛ اما چون تاکنون موردی قطعی نشده است نمی‌توانیم اظهارنظری در این زمینه صورت دهیم.

رفیعی پور تصریح کرد: به محض اینکه نتایج این آزمایشات و بررسی‌ها مشخص شود، آن را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از دیروز اعلام شده که مورد تلفات به ندرت در منطقه مشاهده شده است، درباره اینکه آیا احتمال دارد که مسمومیت عمدی در این منطقه رخ داده باشد؟، گفت: این هم یکی از احتمالات است که بررسی می‌شود.

رفیعی پور ادامه داد: نتایج آزمایشات انجام شده نهایتاً طی یک الی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

کد خبر 4834189 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نیوکاسل سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو ایالات متحده آمریکا بورس قیمت سکه بهار آزادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سقوط هواپیمای اوکراینی مالیات قیمت نفت عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس

در بازی مقابل سپاهان هم امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

طرفداری | علیرضا بیرانوند استوری جدیدی را منتشر کرد.

علیرضا بیرانوند همچنان نمی تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و از این رو در جدال سرنوشت ساز مقابل سپاهان، امیررضا رفیعی جوان دروازه سرخ پوشان خواهد بود. حالا علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از دروازه بان جوان تیم پرسپولیس حمایت کرده است:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است