Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری ۱۰ رویداد ورزشی در بهمن و اسفندماه سال جاری در واحد‌های دانشگاهی با عنوان یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی،  کمال جوانمرد مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مسابقات بهمن و اسفند ماه سال‌جاری)، گفت: شهادت سال‌ها منتظر بود که حاج قاسم سلیمانی را در آغوش بگیرد و در نهایت مالک زمان را از ما گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حاج قاسم سلیمانی هیچ‌گاه به کسی نگفت برو بجنگ، همواره می‌گفت: بیا بجنگ؛ زیرا خود پیشرو بود. این خود درسی برای همه ما بود که خود در کار‌ها پیشگام باشیم.

مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مسابقات سراسری دانشجویان کشور دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن‌ماه و اسفندماه سال‌جاری به مناسبت دهه فجر و با عنوان یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

جوانمرد خاطر نشان کرد: مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی باید همراه دو پیوست فرهنگی و رسانه‌ای باشد. ورزش در جامعه امروز از قدرت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: اولویت اول در برگزاری مسابقات دانشجویی ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه و امید در بین دانشجویان است و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات باید توجه ویژه به این امر داشته باشند.

مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر پیوند رسانه‌ای رویداد‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تقویم ورزشی این دانشگاه ویژه دهه فجر به وزارت ورزش ابلاغ شده است.

گفتنی است، از ۱۰ بهمن تا پانزدهم اسفندماه سال جاری۱۰ رویداد ورزشی در رشته‌های هندبال دسته یک و دو در دو بخش دختران و پسران، فوتسال در دو بخش دختران دسته یک و دو و پسران دسته یک و دو، والیبال ساحلی و فوتبال در بخش دانشجویان پسران و کبدی در دو بخش دختران و پسران در دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های نجف آباد، اراک، دزفول، شوشتر، چابهار، گرگان و زاهدان میزبان این دوره از مسابقات هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی یادواره ورزشی شهید قاسم سلیمانی جوانمرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد