Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: رسانه ها و افراد تاثیرگذار باید مشوق مردم برای حضور در پای صندوق های رای شوند.

مازندمجلس: علی ابراهیمی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به انتخابات پرشور مردم،گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌ها رای و انتخاب فرد اصلح نقشی مهم در ترسیم آینده‌ای روشن برای کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه ها مشوق مردم برای حضور در پای صندوق های رای شوند

نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به لزوم حضور همه سلایق و جناح ها در انتخابات افزود: لازمه‌ مشارکت حداکثری حضور گروه ها و جناح های مختلف در انتخابات است و گروه ها و جریان های سیاسی باید شور و نشاط برگزاری انتخابات را ایجاد کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رسانه ها و افراد تاثیرگذار باید مشوق مردم برای حضور در پای صندوق های رای شوند، تاکید کرد: برخی القا می کنند که راهکار حل مشکلات کشور رای ندادن است، اما مردم با انتخاب خود سرنوشت و آینده کشور را تعیین می‌کنند و ارتقای دانش سیاسی مردم یکی از ارکان مهم برای به روی کارآمدن نماینده کاربلد است.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به بیانات رهبری درباره انتخابات پرشور، تاکید کرد: رهبری معظم درباره انتخابات فرمودند که حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است و همینطور در سخنرانی های گذشته خود فرمودند هرکسی که ایران را دوست دارد و هرکسی که شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: برقراری آرامش و همدلی بین مسئولان از مصادیق مهم برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا است، اختلاف سلیقه ها وجود دارد؛ اما نباید هماهنگی بین مسئولان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

فعالان فضای مجازی نباید بدون در اختیار داشتن سند درباره افراد حاشیه سازی کنند

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی مهم در اقناع افکار عمومی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین اقشار مختلف دارند، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور به مجلسی کارآمد و پیگیر مشکلات مردم نیاز دارد که این موضوع با حضور گسترده ملت اتفاق می افتد و رسانه ها باید در این زمینه احساس مسولیت کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: رسانه ها و فعالان در فضای مجازی نباید بدون در اختیار داشتن سند درباره افراد حاشیه سازی کنند و با تخریب در فضای مجازی کاندیداها و سرمایه های انسانی را به نابودی بکشانند؛ در واقع رسانه ها نباید سلایق سیاسی، افکار و نگاه سیاسی خود را اعمال کنند.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران فرمودند: حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است، و این حضور در جاهای متعددی است، یکی از مهمترینش انتخابات است. در انتخابات حضور ملت ایران، کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس میکند.سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل، که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.من عرض می کنم مردم با شوق و ذوق باید در انتخابات شرکت کنند. مراقبت کنید که مبادا دشمن بتواند در این زمینه خواسته خودش را تحقق ببخشد که عبارت است از کمرنگ کردن و بی رونق کردن انتخابات.


منبع : خانه ملت

برچسب ها : #برگزاری-انتخابات #-صندوق-های-رای #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: برگزاری انتخابات صندوق های رای مازندمجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین