Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:05:08 GMT

راه ۷۸ محور روستای استان قزوین بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۰۰۹

راه ۷۸ محور روستای استان قزوین بازگشایی شد

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازگشایی و برف روبی مسیر ارتباطی این تعداد روستا در ۲ روز گذشته با استفاده از ۳۳ دستگاه از ماشین آلات و مشارکت ۵۰ راهدار انجام شد.

وی اضافه کرد: به این ترتیب تمام راه‌های روستایی که در هفته گذشته مسدود شده بودند برف روبی و بازگشایی شدند.

حق لطفی ادامه داد: هفته گذشته نیروهای راهداری استان قزوین از لحظه آغاز بارش برف تا دیروز جمعه چهارم بهمن ماه راههای اصلی، شریانی و فرعی را برف‌روبی و نمک پاشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از رانندگان خواست در فصل زمستان که احتمال بارش برف و کولاک در جاده‌ها وجود دارد برای تردد در مسیرهای روستایی، حتماً با زنجیر چرخ حرکت کنند.

حق لطفی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری این اداره کل برای خدمت رسانی به مسافران و بازگشایی راه‌های استان افزود: در طرح راهداری زمستانی ۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

استان قزوین دارای هزار کیلومتر راه کوهستانی و صعب العبور است و هفت درصد عملیات برف روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر جاده شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه و یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی است.

کد خبر 4834353

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان دهه فجر ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد