Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ورسوس» با نمایش ۱۰۱ اثر از ۶۷ هنرمند جوان زیر ۳۰ سال در خانه هنرمندان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، چهارمین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ورسوس» عصر جمعه 4 بهمن در گالری‌های «زمستان» و «ممیز» خانه هنرمندان افتتاح شد.  در این نمایشگاه ۱۰۱ اثر از ۶۷ هنرمند به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گفته بنیان گذاران ورسوس این رویداد هنری برای کشف و شناسایی و معرفی جوانان هنرمندان راه اندازی شده است .  ورسوس یک دوره ویژه هم برای هنرمندان مجسمه ساز  برپا شده است .آثار به نمایش در آمده در چهارمین ورسوس از هنرمندان زیر 30 سال سرار کشور است؛ نکته جالب توجه این نمایشگاه این است که هرگونه درآمدزایی نمایشگاه ورسوس متعلق به خود هنرمندان است.

 

 

آثار چهارمین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ورسوس»  به قیمت 100 هزار تومان تا 12 ملیون تومان عرضه شده اند.در ورسوس چهارم هم مثل ادوار گذشته ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد، هنرمندانی که پس از بررسی اولیه هیات انتخاب آثارشان برای حضور در نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

 

هیات انتخاب آثار چهارمین نمایشگاه نقاشی ورسوس متشکل از مصطفی دشتی، ساسان نصیری، لیلی وکیلیان، مهدی احمدی و عطا هاشمی‌نژاد بود و شهلا حسینی، معصومه مظفری و امیرحسین اعتماد داوری مرحله نهایی آثار برگزیده را بر عهده داشتند.   محمدمهدی فولادشکن، نازنین قرنجیک و مهسا رحیمی نیا به عنوان نفرات اول تا سوم چهارمین نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ورسوس» از سوی هیات داوران انتخاب شده‌اند.

 

 

نمایشگاه هنر‌های تجسمی «ورسوس»  دربرگیرنده آثار نسلی از هنرمندان جوان ایرانی در دهه  گذشته بوده و می تواند آینه شفاف فعالیت هنرمندانی باشد که به حق جایگاه خود در متن هنرهای تجسمی معاصر ایران جستجو می کنند.برگزاری نمایشگاه سالانه هنرهای تجسمی ورسوس می تواند زمینه ای مناسب برای رشد و ارتقای آثار هنرمندان جوان ما باشد که در طول دهه های آینده، حرف بسیاری برای گفتن خواهند داشت و حرکت هایی از این دست می تواند امکان ادامه گسترش هنرهای تجسمی مارا فراهم آورد و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی دقیق و همیاری تمامی اهل فرهنگ و هنر ضرورت تام و تمام خواهد داشت.

 

 

چهارمین نمایشگاه هنرهای تجسمی «ورسوس» 4 تا 18 بهمن‌ماه در خانه هنرمندان ایران برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه به  خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما خراسان جنوبي سردار سلیمانی نماز جمعه فهما فعالیت های مسجدی مساجد کمک به سیل زدگان ورسوس نمایش آثار نقاشی خانه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات