Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:38:18 GMT

لوگوی نیروی فضایی آمریکا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۷۲۵

لوگوی نیروی فضایی آمریکا رونمایی شد

رئیس جمهور آمریکا به طور رسمی از لوگوی "نیروی فضایی" این کشور رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، از سال ۲۰۱۸ میلادی، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا سعی در ایجاد یک شاخه جدید در نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا داشت. وی در نهایت در سال ۲۰۱۹ میلادی شاخه ششم نیروهای مسلح آمریکا تحت عنوان "نیروی فضایی ایالات متحده" را رسما افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ روز گذشته در توئیت خود از لوگوی نیروی فضایی آمریکا رونمایی کرد. قابل توجه‌ترین بخش این لوگو درست در مرکز آن است.

به نظر می‌رسد در طراحی این لوگو از مجموعه علمی تخیلی "پیشتازان فضا" الهام گرفته شده است.

گرچه با نگاهی به لوگوی "فرماندهی فضایی نیروی هوایی ایالات متحده" چندان از  شباهت لوگوی نیروی فضایی به لوگوی استفاده شده در فیلم پیشتازان فضا متعجب نمی‌شویم.

لوگو استفاده شده در فیلم "پیشتازان فضا"

لوگو "فرماندهی فضایی نیروی هوایی ایالات متحده"

اول تیر ماه بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دستور تشکیل نیروی فضایی آمریکا را داد. دونالد ترامپ گفته‌ بود که نمی‌خواهد شاهد سلطه چین و روسیه بر فضا باشد.

ترامپ در توئیت شب گذشته خود اینگونه نوشت:

پس از مشورت با رهبران بزرگ نظامی، طراحان و دیگران مفتخرم که لوگوی جدید "نیروی فضایی ایالات متحده"، ششمین شاخه از ارتش شکوهمند نیروهای مسلح آمریکا را رونمایی کنم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ نیروی فضایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند

در جریان جنبش دانشجویی فلسطین در سراسر آمریکا که از هفته گذشته آغاز شده است، نیروهای امنیتی این کشور صدها نفر را دستگیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بیش از 600 نفر در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در دست کم 15 دانشگاه سراسر آمریکا دستگیر شدند.

طبق تصویری که تارنمای اکسیوس از نقاط برگزاری اعتراض‌های دانشجویی حمایت از فلسطین منتشر کرده، این جنبش بیشتر از ساحل شرقی آمریکا متمرکز است.

همزمان با حضور دانشجویان معترض به سیاست‌های آمریکا در حمایت از جنایات اسرائیل در حوالی دانشگاه نورث‌ایسترن در بوستون، نیروهای سرکوبگر پلیس به تجمع آنها یورش بردند.

درحالیکه دانشجویان دستان خود را به دست یکدیگر حلقه زده بودند، پلیس حضور سنگینی را در صحنه اعتراض‌ها داشت و در نهایت بیش از 100 نفر از دانشجویان معترض را دستگیر کرد.

دو روز گذشته نیز بیش از 100 نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا بازداشت شدند.

ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزهخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا"سرکوب دختران دانشجو در آمریکا" یک رسوایی است

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • به وقتِ بیداری
  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم