Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:38:45 GMT

محله‌های فقیرنشین میزبان جشن‌های دهه فجر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۱۹۷

محله‌های فقیرنشین میزبان جشن‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن های دهه فجر امسال به سمت محله های فقیرنشین سوق داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  عباس سروری امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کارگروه تخصصی در سطح نهادها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است و برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند تا شاهد جشن‌های پر نشاطی در این ایام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار محوری دهه فجر امسال را " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی خونبهای صدها شهید و جانباز است و هزینه سنگینی برای حفظ نظام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ملت ایران در تهدیدات به دستاوردهای گرانبهایی دست پیدا می‌کنند و پس از شهادت حاج قاسم به مهم‌ترین دستاورد یعنی وحدت و یکپارچگی دست پیدا کردند.

این مسئول بیان داشت: ۱۲ بهمن ماه با حضور در مزار شهدا مراسم‌ها را آغاز می‌کنیم و همچنین مهمانی لاله‌ها را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امسال در مراسمات دهه مبارک فجر حمل و نصب بنر، پلاکارد با عنوان اداره، مدرسه و دانشگاه ممنوع است، گفت: دانش آموزان و دانشجویانی که پیامی برای امام (ره)، رهبر، جبهه جهاد و مقاومت، انقلاب و … دارند در قالب دست نوشته‌هایی در مراسم راهپیمایی در دست داشته باشند.

سروری با بیان اینکه اکثر افرادی که در اغتشاشات آبان ماه شرکت کردند از محله‌های فقیرنشین بودند، گفت: شاید این به خاطر کم توجهی به این محله‌ها باشند لذا امسال در نظر داریم جشن‌های دهه فجر را به این محله‌ها سوق دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد امسال از هنر مردم دانش‌آموزان و دانشجویان نهایت استفاده را می‌کنیم تا ۲۲ بهمن متفاوتی از سال‌های گذشته داشته باشیم.

این مسئول همچنین اظهار داشت: امسال کارگروه قوه قضائیه به کارگروه‌های ما اضافه شده است که طی آن در ۷۰۰ مسجد در کل ایران برنامه‌ای خاصی در راستای هر مسجد یک حقوقدان اجرا خواهد شد و در استان کرمانشاه نیز این برنامه با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در ایام دهه فجر از هرگونه خدمت رایگان به مردم دریغ نکنند و هر کسی در هر لباسی در خدمتگزاری به مردم آماده باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در شعار امسال بحث گام دوم انقلاب در برنامه‌ها لحاظ می‌شود، گفت: گام دوم انقلاب سرمایه گرانبهایی است که رهبر انقلاب برای آینده نظام تدوین کرده است و برنامه‌های دهه فجر باید در راستای این بیانیه باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی

ضرغام احمدوند  گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مشارکت مردم و در مناطق مختلف در دهه کرامت مورد تأکید است.

وی اظهار داشت: در دهه مبارک کرامت برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان تدارک دیده‌شده است و دستگاه‌های مسئول باید نهایت همکاری را در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها داشته باشند.

احمدوند افزود: با اشاره به اینکه ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده است که باید جشن‌ها و برنامه‌های باشکوهی برگزار شود.
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در این دهه شهرستان نهاوند میزبان کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشن‌ها استفاده شود، اظهار داشت: پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در دهه کرامت در نهاوند حضور خواهد یافت و برنامه‌های متنوعی و معنوی نیز اجرا می‌شود.

احمدوند افزود: این دهه فرصت مغتنمی است تا با توسل به خاندان عصمت و طهارت، بیش‌ازپیش در راستای معرفی فرهنگ بلند اهل‌بیت (ع) گام برداشته و در جهت رشد و تعالی روحی و معنوی و توسعه فعالیت‌ها در این خصوص اقدام شود.

وی بیان کرد: اهتزاز پرچم در میدان سیدالشهدا، حضور خادمان به همراه پرچم در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، همایش دختران خورشید هشتم، تجمع مردمی در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) ازجمله این برنامه‌ها است.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: مراسم افتتاح چایخانه امام رضا (ع) در میدان سردار شهید سلیمانی نهاوند در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت دیگر برنامه شاخص دهه کرامت در نهاوند است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه