Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از  تسنیم،عزیز میکائیلی اظهار کرد: اجرایی نشدن سیستم تصفیه‌خانه در بومهن و انتشار بوی نامطبوع و ورود فاضلاب به رودخانه سیاه‌رود خطری جدی برای سد ماملو است.

وی بیان کرد: فاضلاب تصفیه نشده شهرک طلائیه بومهن با بار میکروبی بالا سبب آلودگی رودخانه سیاه‌رود یکی از حوضچه‌های سد ماملو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس، استان تهران همچنین افزود: مدت ۵ سال از صدور مجوز تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری ‌فاضلاب در بومهن و پردیس می‌گذرد اما تاکنون هیچ‌گونه اقدام عملی انجام‌نشده است.

میکائیلی بیان کرد: با بررسی و گزارش‌های دریافت شده در مورد ساخت تصفیه‌خانه، روند کار به‌کندی پیش می‌رود و پیشرفت فیزیکی نداشته است که این اقدام همت ادارات مربوطه را می‌طلبد.

وی سپس ادامه داد: آلایندگی محیط‌زیست تهدید جدی برای سلامت شهروندان است همان‌گونه که هوای پاک و شهری سالم از مطالبات به‌حق مردم است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس بیان کرد: فرصت یک‌ماهه دادستان شهرستان پردیس به آبفای شرق استان تهران برای برطرف کردن مشکل فاضلاب شهرک طلائیه بومهن به پایان رسیده و شرکت آبفا در صورت ندادن توضیحات لازم به محاکم قضایی معرفی خواهد شد.

کد خبر 480297 برچسب‌ها آبفا - آب و فاضلاب تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آبفا آب و فاضلاب تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود