Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۴۶۵ نفر گرفتار شده در برف و کولاک در ۲ روز گذشته خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین معبودی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل از امدادرسانی به 465 نفر گرفتار شده در برف و کولاک در 2 روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: این هموطنان در محورهای خلخال- اسالم، گرمی- رضی و مشگین شهر- شابیل و پارس آباد در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معبودی با اشاره به اینکه 465 نفر در برف و کولاک گرفتار شده بودند، بیان کرد: 453 نفر در محور خلخال- اسالم، 10 نفر در محور مشگین شهر- شابیل، یک نفر زن باردار در قشلاق کله دیگه محور مشگین‌شهر- پارس‌آباد و یک نفر بیمار قلبی در روستای کچی بلاغی محور گرمی- رضی گرفتار برف و کولاک شده بودند که 30 نفر از آن ها در محور خلخال - اسالم اسکان داده شده بودند.

امدادرسانی به بیش از 156هزار حادثه دیده در سیل سیستان و بلوچستانامدادرسانی‌ به 35 هزار خانوار سیل‌زده بلوچستانبسته شدن تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان بشاگرد/درخواست فرماندار بشاگرد از نیروهای مسلح برای امدادرسانی

وی تصریح کرد: 180 نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در 20 پست امداد و نجات شامل، 12 پایگاه ثابت، 4 پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان و 3 اکیپ سیار با به‌کارگیری 47 دستگاه خودرو شامل 18 دستگاه خودروی آمبولانس، 12 دستگاه خودروی ست نجات، 16 دستگاه خودرو پشتیبانی و یک دستگاه خودروی آرگو آماده امدادرسانی بودند.

معبودی افزود: در این حوادث 6 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با حضور 17 نفر نیروی عملیاتی و به‌کارگیری 5 دستگاه خودروی آمبولانس مشغول خدمات‌دهی به هموطنان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم واکنش سریع و نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند، افزود: انتظار داریم هموطنان در صورتی که مجبور به مسافرت شوند شرایط اقلیمی را در نظر گرفته و ابزار و تجهیزات مورد نظر را همراه داشته و در صورت بروز حادثه با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عملیات جست وجوی ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن پایان یافت و دو کوهنورد به سلامت تحویل خانواده هایشان شدند.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: با وقوع سیل در منطقه ارتفاعات شملق و انسداد جاده ساروق بر اثر سیلاب و ورود گل و لای به مسیر،  ۲ کوهنورد مفقود و دو خودرو گرفتار شدند که با حضور نیرو‌های  هلال احمر امدادرسانی آغاز شد.

ابوالفضل رفیعی افزود: در عملیات امدادرسانی، هر ۲ کوهنورد مفقود این حادثه در منطقه ارتفاعات شملق جستجو و تحویل داده شدند.

وی گفت: در بارش‌های شدید سیل آسا از دو روز گذشته در خراسان رضوی روستای سلیمانیه واقع در شرق سبزوار هم گرفتار سیل و ورود گل و لای به منازل  شدند که با اعزام گروه‌های امدادی به منطقه امدادرسانی به مردم انجام شد.

بیشتر بدانیم:

بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان داورزن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه این شهرستان مفقود شدند.

دیگر خبرها

  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • امدادرسانی به ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل