Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی چند روز گذشته بارها مسیر ارتباطی چندین روستا در سطح استان به دلیل شدت بارش برف و کولاک مسدود شده بود که مجدداً عملیات بازگشایی آنها انجام شده بود اما طی ۲۴ ساعت گذشته این بارش ها شدت بسیاری پیدا کرد که امکان انجام عملیات بازگشایی مقدور نبود.

وی افزود: از صبح امروز که تا حدودی بارش ها در استان کمتر شده عملیات بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۵ روستای کردستان آغاز شده است و در حال حاضر راهداران مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: در سه شهرستان دیواندره، سقز و دهگلان راه ارتباطی روستایی بر اثر بازش برف و کولاک مسدود شده بود که راهداران از صبح امروز مشغول بازگشایی این محورها هستند.

زندی یادآور شد: شهرستان دیواندره با ۴۰ روستا بیشترین تعداد راه مسدودی را دارد و پس از آن دهگلان با ۳۰ روستا، سروآباد با ۱۵ روستا، بانه با ۱۰ روستا، کامیاران با هشت روستا و قروه دو روستا در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون راهداران در مسیرهای روستایی مسدود شده مستقر و در حال بازگشایی محورها هستند، بیان کرد: پیش بینی می شود راه تمام این روستاها تا شب بازگشایی شود اما با توجه به وجود کولاک احتمال اینکه راه ارتباطی برخی روستاها مجدداً مسدود شود، وجود دارد.

کد خبر 4834388

منبع: مهر

کلیدواژه: راه روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان قزوین ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد