Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: امسال با توجه به اتفاقات اخیر (خروج ترامپ از برجام، ترور سردار سلیمانی و اغتشاشات آبان ماه)، می‌طلبد سالگرد پیروزی انقلاب متقاوت‌تر از گذشته در کشور و استان برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال باید با یک رویکرد، هماهنگی و طراحی جدید وارد میدان شویم، افزود: با گام‌هایی که  امسال در زمینه برگزاری جشن‌های دهه‌فجر برداشته می‌شود سیلی دیگری توسط مردم به استکبار زده خواهد شد و زمینه‌ حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: علاوه بر این برنامه‌هایی که در دهه فجر اجرا می‌شود باید یک امید، نشاط و شادابی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان (انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی) ایجاد شود  و تلاش کنیم کسانی که دل در گرو انقلاب دارند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: رسانه‌های بیگانه از همان روزها و ماه‌های قبل با برنامه‌ریزی‌های متعدد در صدد کمرنگ‌ جلوه دادن برنامه‌های پیروزی انقلاب و همچنین برگزاری انتخابات پیش‌رو هستند لذا باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی پیش برود که با حضور باشکوه مردم مثل گذشته توطئه‌های دشمنان را برملا کند.

خوش اقبال تاکید کرد: دشمنان سال گذشته نیز می‌خواستند چهل سالگی انقلاب را بر هم بزنند اما نتواتسند در این زمینه هیچ اقدامی انجام دهند لذا امسال باید تلاش شود جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوهتر از گذشته برگزار شود.

وی گفت: ادارات و کمیته‌های زیر مجموعه ستاد دهه فجر باید از همین امروز فعالیت خود را در زمینه برنامه‌ریزی برای باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های این ایام آغاز کرده تا چهره شهرها متفاوت‌تر از گذشته باشد و شور، نشاط و امیدآفرینی در بین مردم ایجاد شود.
معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار کردستان افزود: دهه فجر بهترین ایام برای اعتمادسازی مردم به مسوولان و بیان دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب در میان اقشار مختلف است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

در ادامه این جلسه مسوولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر استان گزارشی از برنامه‌های خود برای این ایام ارائه کردند.

برچسب‌ها برجام کردستان سنندج ترامپ گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام کردستان سنندج ترامپ گام دوم انقلاب برجام کردستان سنندج ترامپ گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال ‏مادرید در آلیانز آره‌نا آغاز می‌شود. ‏

این دو غول ‏فوتبال اروپا امشب به میزبانی مونیخی‌ها اولین بازی‌شان را در دور ‏رفت نیمه‌نهایی برگزار می‌کنند. ‏

ویدیویی از ورود تیم بایرن‌مونیخ به استادیوم را مشاهده می‌کنید.

منبع: برترین‌ها

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود