Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: در آستانه رسالت مهم و ماموریت بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم اولویت اول تبیین حضور و مشارکت پرشور مردم پای صندوق‌های رای است که مطالبه به حق رهبری و وظیفه شرعی و انقلابی همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: دهه فجرفرصت خوبی برای دعوت مردم و تشریح شاخص‌های افراد اصلح و در ترازانقلاب و نظام است. ما قیم هیچ کسی نیستیم مجریان انتخابات بایستی انتخاباتی سالم، قانونمند، بدون حاشیه، امن و با آرامش برگزار کنند.

حمیدی افزود:همزمان با دهه فجر با همکاری و همراهی شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنها سینمای شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 علی اکرامی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام با معرفی مسئولان کمیته‌های اجرایی گفت: مدیران اجرایی طی دوروز آینده فرصت دارند برنامه‌های اجرایی را به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارسال کنند تا با هماهنگی در سطح منطقه اجراشود.

او ادامه داد:با توجه بااینکه دهه فجر و روز ۲۲ بهمن مصادف با ایام فاطمیه است و اربعین سردارشهید سلیمانی است برنامه طوری اجرا شود که حرمت‌ها حفظ شود.

اکرامی تصریح کرد: مردم و خانواده شهدا از مدیران انتظار دارند در برنامه‌ها و بویژه یادواره شهدا حضور پررنگ داشته باشند و طبق اعلام فرمانداری شرکت مدیران در برنامه‌ها در ارزیابی تاثیرگذار است.

اکرامی بیان کرد: تبیین انقلاب اسلامی یک ضرورت است وهمه سر سفره انقلاب نشستیم مدیران اجرایی برنامه‌های تاثیرگذار و در تراز انقلاب پیش بینی و سازماندهی کند.

انتهای پیام//ز.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر شهید سلیمانی مدیران اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت