Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:36:48 GMT

واگذاری ۷۵ مسکن مددجویی در یزد هم‌زمان با دهه فجر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۸۱۵

واگذاری ۷۵ مسکن مددجویی در یزد هم‌زمان با دهه فجر

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۷۵ مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.

«محسن علیزاده» با بیان اهمیت توجه به تأمین مسکن برای محرومان و مددجویان تحت حمایت، گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۷۵ مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه شش میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شد، افزود: عملیات کلنگ زنی سه واحد مسکونی مددجویی در شهرستان‌های تفت و مهریز با اختصاص ۲۴۰ میلیون تومان نیز در ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بیان کرد: مسکن بعد از خوراک و پوشاک، از اساسی‌ترین نیازهای زیستی انسان است که برای حفظ و ابقای فرد و جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است و هریک از افراد جامعه بشری از هر قشر و یا گروهی که باشند به‌نوعی سرپناه و مأوای مناسب با الگوی زیستی خود نیازمندند.

وی با بیان این که حل مشکل مسکن نیازمندان بدون مشارکت و همراهی خیران دشوار است، افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویی کمک کنند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

علیزاده تصریح کرد: زیربنای واحدهای مسکونی ساخته‌شده برای مددجویان تحت حمایت بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان و مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خیران و آورده مددجو از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تأمین می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، علیزاده در پایان یادآور شد: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته هشت میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، زکات، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبتنی بر نیاز محرومان و تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت برای ارائه ۲۰۷۸ مورد خدمات عمرانی (اعم از ساخت و تعمیرات) در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه ‌شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت، باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز  با بینش فرهنگی و اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند