Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصباح نژاد گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور در ۴۰ سال دوم عمر انقلاب دانست و گفت: تربیت مجاهدان مبارز و عالمان مومن زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا امروز (5 دی) با حضور اعضا و با موضوع «تقویت روحیه فرهنگ ایمان و غیرت دینی» در دفتر امام جمعه سی سخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «ناصر مصباح نژاد» در این نشست، اظهار داشت: گام دوم انقلاب زمینه ساز تربیت مجاهدان مبارز، انقلابی و زمینه ساز ظهور است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور در 40 سال دوم عمر انقلاب دانست و گفت: تربیت مجاهدان مبارز و عالمان مومن زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: جامعه چه علمی و چه بدوی باشد، غایت و نهایت معنوی را نباید فراموش کند و این وظیفه همه مسئولین فرهنگی و سیاسی کشور است که اجازه ندهند در مشکلات و نارسایی های جامعه، تورم، نگرانی ها، فرهنگ انتظار، ایثار و خودگذشتگی را که اساس تشیع و فرهنگ دینی است فراموش کند.

 

«فرهاد ناصری» هدف از برگزاری  نشست ها با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» در سطح شورای فرهنگ عمومی را، استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت های اصناف و اقشار جامعه دانست و گفت: حضور مدیران ارشد حوزه فرهنگی، سیاسی، حقوقی، علمی و مذهبی و نظامی در نشست های شورای فرهنگ عمومی امید بخش تصمیمات صحیح و کاربردی در راستای شکل گیری ایرانی براساس عزت، حکمت و مصلحت است

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا اظهار داشت: امیدواریم با حس مسئولیت همگانی به این آرمان ملی که مجد و عظمت ایران و اسلام را در خود دارد، برسیم.

 

پس از سخنان رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی دنا، حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در راستای تبیین موضوع نشست و لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب شدند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما نماز جمعه مسجد رویداد ملی فهما بیانیه گام دوم شهرستان دنا ظهور شورای فرهنگ عمومی فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند