Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی این طرح ملی از سال ۱۳۸۰ با اعتباری بالغ بر حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زیربنای حدود هزار و ۵۱۲ متر در شهر ۱۰ هزار نفری کلارآباد شروع شد و قرار بود ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد .

سیدمحمدعلی گویا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تمامی بخش های این پروژه شامل سالن چند منظوره برای فعالیت رشته های ورزشی والیبال ، هندبال ، کاراته ، کشتی ، فوتسال  و جایگاه ویژه تماشاگران به پایان رسیده و در حال حاضر کار پوشش کف و محوطه سازی آن باقی مانده که پیمانکار به سرعت در حال انجام آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای کامل این طرح ورزشی را حدود ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد : تا پیش از بهمن ماه سال گذشته پیشرفت فیزیکی این طرح حدود ۴۰ درصد بود ولی از آن زمان به بعد با پیگیری های به عمل آمده  و بازدید مسئولان کشوری و استانی،‌ با تخصیص اعتبار کار ساخت آن شتاب گرفت و اکنون در آستانه بهره برداری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عباس آباد یکی از علت های تاخیر چندین ساله اجرای کامل این طرح ملی را عدم تخصیص اعتبار ذکر کرد و  افزود : تا جایی که اطلاع دارم روند اجرای این طرح  حدود ۱۰ سال به علت اختصاص ندادن اعتبار مسکوت باقی مانده بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای کامل این طرح ملی و بهره برداری آن در دهه فجر امسال ، ورزشکاران این منطقه بتوانند از این امکانات برای حضور در رشته های ورزشی لیگ برتر کشور بهره مند شوند.

عباس آباد با برخورداری از دست کم چهارهزار نفر ورزشکار بیمه شده در رشته های کشتی ، تکواندو ، ووشو، کوهنوردی ، دو و میدانی به واسطه داشتن قهرمانانی چون فرزان عاشورزاده ، مرتضی درویش ، احمد محمدی ، عرفان آهنگریان و بهرنگ یوسفی دراین زمینه جایگاه بسیار ممتازی دارد و تاکنون از داشتن یک سالن ورزشی چندمنظوره بی بهره بود. 

این شهرستان دارای ۴۳ نقطه روستایی و  سه نقطه شهری  و  ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

طبق آمار از منابع رسمی ، دستکم ۴۰ هیات ورزشی در ۳۴ باب فضای ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان فعالیت ورزشی دارند .

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دهه فجر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشته های ورزشی فوتسال والیبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت