Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@11:59:09 GMT

یزد میزبان ۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۱۶۰۱

یزد میزبان ۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه خواهد بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان‌ استان یزد از تشییع و تدفین 4 شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خیراندیش در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه استان دارالعباده یزد میزبان ۴ آلاله سرخ دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدایی که امسال قرار است فضای استان را معطر به عطر شهادت و معنویت کنند و با حضورشان خیروبرکت را در یزد جاری کند در دانشگاه فرهنگیان یزد، ستاد فرماندهی ناجا، حوزه علمیه کاظمیه و مصلای شهر میبد تشییع و تدفین خواند شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان‌ استان یزد با اشاره به برنامه حضور شهدا در یزد گفت: شهدا صبح دوشنبه وارد استان می‌شوند و برنامه استقبال از فرودگاه شهید صدوقی (ره) برگزار خواهد شد و همچنین برنامه وداع با شهدا در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، سه‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء به‌طور استانی و متمرکز برگزار خواهد شد.

خیراندیش در پایان با بیان اینکه باید حال و هوای شهر بسیار معنوی و همه مردم، هیئت‌های مذهبی و مسئولان در تدارک استقبال باشکوه از شهدای گمنام فعال باشند، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع این شهدا صبح روز چهارشنبه 9 بهمن همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از ناحیه مرکزی سپاه در بلوار شهید صدوقی به سمت میدان باهنر و میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: شهید گمنام 21 ساله برجای مانده از عملیات رمضان شرق بصره در حوزه علمیه کاظمیه یزد، شهید گمنام 23 ساله برجای مانده تک دشن در سال 1367 در منطقه زبیدات در ستاد نیروی انتظامی یزد، شهید گمنام 26 ساله برجای مانده از عمیات بدر در شرق دجله در دانشگاه فرهنگیان یزد و شهید گمنام 30 ساله برجای مانده از عملیات رمضان شرق بصره در مصلای آیت‌الله اعرافی میبد خاکسپاری خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آئین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران