Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر  با محکوم کردن سوزاندن کتاب اصول طب «هاریسون» از سوی فردی که مدعی تخصص در طب اسلامی است، گفت: کتاب سوزی اخیر، بار دیگر خاطراتِ تلخِ جاهلانه افراد نابخردی را که در طول تاریخ با آتش زدن کتاب و کتابخانه‌ها به خیال خام خود به مقابله با علم، دانش و آگاهی رفته‌اند زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اقدام را عملی جاهلانه و در راستای نفی عقل، منطق و ترویج خرافات با انگیزه‌هایی مشکوک و بر پایه مسائل بی‌اساس دانست و افزود: ما مخالفتی با طب سنتی و طب اسلامی نداریم، این علوم جایگاه خودشان را دارند و در مقام خود محترم هستند ولی این به این معنا نیست که برای ترویج یک موضوع دست به چنین اقدامات وهن آلود زده شود و با رفتاری که یادآور حمله مغولان به تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران زمین است، کتب  ارزشمند علمی سوزانده شود.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه «سوزاندن کتاب طب مدرن، حقانیت طب اسلامی و سنتی را به اثبات نمی‌رساند»، یادآور شد: کتاب فی نفسه ارزشمند است، خصوصا کتاب اصول طب «هاریسون» که کتابی قابل استناد است و سوزاندن آن قطعا پسندیده و زیبنده نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان از مراجع ذیربط، بویژه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دادگاه ویژه روحانیت خواست تا با ورود به این موضوع نسبت به بررسی همه جانبه و ابعاد این اقدام و انگیزه و صلاحیت‌های فردی و شغلی فرد کتاب‌سوزِ مدعی تخصص در طب سنتی و اسلامی اقدام و نتیجه را نیز به مجلس و افکار عمومی اعلام کنند.

واکنش‌ها به آتش زدن کتاب علمی هاریسون توسط یک مدعی طب سنتی | رسول جعفریان: شرم‌آور است کد خبر 480325 برچسب‌ها قوه قضائیه مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی

شهردار منطقه ۸ تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده‌‌ حقوقی منطقه به ارزش ۷۷ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با بیان اینکه با پیگیری اداره حقوقی منطقه در پرونده ملکی که در مرحله بدوی با حکم دادگاه در سال 1398 محکوم به پرداخت بهای تصرف گذر به متراژ 516/79 مترمربع در خیابان شهید حسن‌تکه در ناحیه 3 منطقه شده بود، اظهار کرد: دادنامه صادره در مرحله تجدیدنظر نقض ‌و از تضییع حقوق بیت‌المال و هدررفت بیش از 77 میلیاردتومان از بودجه شهرداری پیشگیری شد.

وی افزود: مالک ملک مذکور  با این ادعا که مساحت باقیمانده به میزان 516/79 مترمربع به صورت گذر در تصرف شهرداری بوده و باید مابه‌‌عوض آن توسط شهرداری به وی پرداخت شود، اقدام به اقامه دعوی کرده بود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در این راستا اداره حقوقی منطقه با همکاری حوزه‌های تخصصی دیگر همچون املاک و شهرسازی، اقدام به اثبات این مطلب کرد که گذر مذکور حاصل تقسیم خودسرانه و بی‌ضابطه ملک توسط مالک اولیه در دهه 50 و برای سهولت فروش بوده و مطابق ماده 101 قانون شهرداری‌ها، گذر ناشی از آن به رایگان متعلق به شهرداری است.

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

به گفته تنهایی شهردار منطقه 8 شهر تهران، مدیریت شهری منطقه موفق به نقض رأی محکومیت در مرحله تجدیدنظر شده و دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم به بی‌حقی خواهان صادر و شهرداری در این دادگاه از تضییع حقوق خود جلوگیری کرد.

این اقدام مدیریت شهری منطقه، تلاش برای احقاق حقوق بیت‌المال و بازگشت 77 میلیارد تومان سرمایه به شهرداری را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور