Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان افزود: با تخصیص ۷۸.۳ درصدی اعتبارات هزینه ای استان کرمان، حقوق دی ماه پرداخت شده و اعتبارات سایر مربوط به پرداخت هزینه ها به دستگاه ها انجام شده است.

وی مجموع اعتبارات تملک دارایی استان کرمان را یک هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی ذکر کرد و ادامه داد: از این میزان، ۷۴۴ میلیارد تومان معادل ۳۹ درصد تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: از مجموع  ۵.۵ میلیارد تومان اسناد خزانه و موافقتنامه ای که داشتیم نیز درصد جذب دستگاه ها ۲۸ درصد است که تاکنون ۱۴۲ میلیون تومان در این راستا جذب شده است.  

رودری یادآور شد: در راستای استفاده از اسناد تسویه نیز با توجه به اینکه تعهدات پیمانکاران و بدهی دستگاه ها به پیمانکاران بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان بوده، ۷۶ میلیارد تومان امکان استفاده از ظرفیت اسناد تسویه را داشته اند و تاکنون در مجموع ۱۷ میلیارد تومان مجموع عملکرد استان در این حوزه انجام شده است.

وی پیرامون استفاده از ظرفیت تبصره ۱۹ درباره پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی نیز گفت: اداراتی از جمله ورزش و جوانان ۸۵ پروژه، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ۱۶پروژه و فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶ پروژه قابل واگذاری داشته اند که براساس زمانبندی تا آذر باید اقدام به واگذاری می کردند که روند واگذاری این پروژه ها از آذر تا کنون هیچ تغییری نکرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: دستگاه هایی از جمله منابع طبیعی، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و وزارت کشور امکان استفاده از قیر رایگان را دارند که در این راستا در سال گذشته ۳۱۸ میلیارد تومان در استان کرمان استفاده شده و امسال نیز ۱۰۶ میلیارد تومان دریافت قیر رایگان انجام شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کرمان بخش خصوصی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گردشگری و صنایع دستی منابع طبیعی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده جهت از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب می‌باشد که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.

او افزود:کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه می‌باشند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب جهت استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل تیپ ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve مدرنیزه در هد پمپ نمودیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.  

آقای پرشی می‌گوید:  هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل طبق مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند که این امر سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان