Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته‌های نهم و دهم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور روزهای پنج شنبه و جمعه ۳ و ۴ بهمن برگزار شد و حاصل حضور تیم هیئت تیراندازی قم در این مسابقات یک پیروزی و یک شکست بود.

وی افزود: در این مسابقات که در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم تیراندازی قم در مسابقه‌ای از هفته نهم به مصاف تیم اسپوتا رفت و هم در بخش تفنگ بادی و هم در بخش تپانچه بادی موفق شد حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: این تیم سپس در مسابقه خود از هفته دهم لیگ دسته اول به دیدار تیم دانشگاه آزاد رفت و در هر دو بخش تفنگ و تپانچه نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

متقیان نژاد بیان داشت: قم در تیراندازی بانوان یکی از قطب‌های فعال کشور به شمار می‌رود به طوری که قم هم در لیگ دسته اول و هم لیگ برتر زنان کشور تیم دارد و بر روی حضور بانوان قمی در تیم ملی در آینده سرمایه گذاری می‌کند.

وی عنوان کرد: در لیگ برتر تیراندازی بانوان نیز ۵ تیم حضور دارند که استان قم دارای امتیاز حضور در میان این ۵ تیم است و ترکیب تین لیگ برتری قم را جمعی از بازیکنان بومی و غیربومی تشکیل می‌دهند و هدف از حضور این تیم، فراهم سازی فرصت رشد برای تیراندازی قم است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به مشکلات تیراندازی قم تصریح کرد: تیراندازی از نظر مالی در مضیقه است و این مشکلی است که در بدنه ورزش کشور وجود دارد ضمن اینکه در قم نیاز به توسعه فضا و زیرساخت‌ها داریم که این موضوع نیز به طور مستقیم با اعتبار مالی و وضعیت اقتصادی موجود در رابطه است.

کد خبر 4834246

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات تیراندازی قم اخبار ورزشی قم بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان قزوین ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت