Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:29:50 GMT

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تخریب هستند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۷۹۷

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تخریب هستند

گروه اجتماعی ــ معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با توسل به جنگ نرم و نفوذ به کانون گرم خانواده‌های اصیل ایرانی از طریق فضای مجازی، قصد دارند تا مردم را از خط رهبری و ولایت دور کنند.

سرهنگ محسن عربی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان،در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه مردم ستون اصلی تداوم امنیت پایدار و همچنین پشتیبان محکم انقلاب هستند، اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما مردمی هستند که در تمام صحنه‌ها با قدرت وارد میدان شده‌اند و هر کجا که پای نظام و انقلاب اسلامی به میان آمده است بدون هیچ گونه چشم‌داشتی، از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که هر ایرانی دارد، مشارکت و وحدت در ایجاد امنیت پایدار است که در این امر مهم و حیاتی همیشه شاهد بودیم که چگونه مردم ما برای تداوم و استمرار این امنیت پایدار به میدان آمده و خدمت‌گذاران خود در ناجا را یاری کرده‌اند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی با توجه به شرح وظایف گسترده‌ای که دارد برای خدمت به مردم و برقراری امنیت و آرامش در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، افزود: ناجا سازمانی است که همواره رویکرد مردم محوری را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و لبخند رضایت مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی را افتخار خود می‌داند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امروز برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان، مشارکت عمومی و همچنین همبستگی تمام دستگاه‌ها باید به‌عنوان یک اصل مهم در سرلوحه کاری باشد، تصریح کرد: ایران اسلامی به دنیا نشان داد که وحدت و همبستگی و مشارکت، از جمله ویژگی‌هایی است که در بین ملت ما وجود داشته و هرگز اجازه نمی‌دهند تا این انقلاب و این نظام مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.

عربی با اشاره به اینکه دشمنان ما امروز فقط به دنبال تخریب و خدشه دار کردن اصل انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم و مسئولان باید هوشیاری خود را در راه مقابله با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیش از پیش ارتقاء دهند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در تمام حوزه‌ها، از جمله نقشه‌هایی است که دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی کشیده‌اند، خاطر نشان کرد: افزایش بصیرت و آگاهی در بین مردم و مسئولان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که اگر با جدیت به آن توجه شود، قطعا دشمنان در حوزه‌های مختلف ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن جنگ نرم هوشیاری مردم و مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان