Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناکامی‌های منچستریونایتد درون و خارج از زمین، طرفداران تیم را به ستوه آورده است. 

طرفداری- طرفداران منچستریونایتد قصد دارند در اعتراض به سیاست‌های مدیریت باشگاه، در جریان بازی با وولورهمپتون ورزشگاه را به صورت دسته جمعی ترک کنند. 

به گزارش میرر، امکان دارد در تاریخ 12 بهمن صندلی‌های خالی ورزشگاه اولدترافورد در اعتراض به خانواده گلیزر و اد وودوارد، جلب توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، شمار زیادی از طرفداران تیم میزبان خیلی قبل‌تر از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، ورزشگاه را ترک کردند. ظاهرا قرار است این اتفاق در دقیقه 58 بازی خانگی بعدی مقابل وولورهمپتون هم تکرار شود. عدد 58 نمادی خواهد بود از حادثه هوایی مونیخ که در سال 1958 رخ داد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد