Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: سالانه حدود دو هزار و ۷۰۰ سرطان در گلستان رخ می دهد که هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را بر اثر آن از دست می‌دهند. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در دومین مجمع سلامت استان گلستان، اظهار داشت: سال گذشته دو هزار و 798 مورد سرطان در استان گلستان روی داد که هزار و 202 نفر بر اثر آن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت برخی سرطان‌ها در مردان بیشتر است و آنها در مبارزه با این بیماری نسبت به زنان کمتر عمر می‌کنند.

فاضل ادامه داد: سالانه به طور میانگین دو هزار و 700 مورد سرطان در گلستان رخ می‌دهد که هزار و 200 مورد آن منجر به مرگ می‌شود.

استان گلستان می‌تواند پایلوت پیشگیری از سرطان در کشور ‌شودچاق ها در برابر سرطان مقاوم ترند!«برست» شایع‌ترین سرطان در استان همدان است

وی اضافه کرد: مرکز ثبت سرطان اواخر دهه 70 در گلستان راه اندازی شد و در بخش شیوع سرطان جزو استان‌های اول کشور هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه 55 درصد سرطان‌ها در شهرها و 45 درصد سرطان‌ها در روستاها رخ می‌دهد، گفت: سرطان مری در گرگان، کلاله و مراوه تپه بیشتر رخ داده، سرطان پستان در گرگان، کردکوی و بندرگز آمار بالاتری دارد و سرطان خون در گرگان، کردکوی و گمیشان بیشتر از سایر شهرستان‌های استان بوده است.

فاضل افزود: هزینه زیاد مرکز رادیوتراپی مشکلات زیادی را برای بیمارانی که به سرطان مبتلا هستند ایجاد کرده است.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده