Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور احمدی گفت: داوطلبان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود می‎توانند تا دهم بهمن‎ماه، به سایت آزمون به آدرس quranedu.ir مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ احمدی روز شنبه  با اشاره به این‎که مهلت ثبت‎نام در این دوره از آزمون پس‌از دو بار تمدید، ۲۷ آذرماه به اتمام رسید، اظهارکرد: داوطلبان در ۱۵ رشته ثبت‎نام کرده و به‌صورت کتبی، شفاهی و الکترونیکی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این‌که هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در چهار گروه امتحانی و ۱۵ رشته برگزار می‌شود، اظهارکرد: در این دوره گروه ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم در دو رشته تفسیر سوره بقره و ترجمه و درک معانی سوره بقره، گروه معارف اهل‌بیت(ع) در دو رشته حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: همچنین گروه حفظ قرآن‌کریم در ۹ رشته حفظ جزء۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل، و گروه آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین(ع) یک و۲ و روخوانی قرآن‌کریم برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: رشته‌های گروه آموزش‌های الکترونیکی شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع) با همکاری سامانه مجازی نورالمجتبی و روخوانی قرآن‌کریم با همکاری سامانه مجازی حامیم برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به زمان‌بندی برگزاری آزمون، عنوان کرد: آزمون رشته‌های الکترونیکی ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه برگزار شده و آزمون رشته‌های کتبی یازدهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در رابطه‌با منابع آزمون، تصریح کرد: بجز رشته تفسیر سوره بقره که منبع آن تفسیر نمونه است، در تمام رشته‌های آزمون که به‌صورت کتبی برگزار می‌شود، متون و ترجمه‌های متداول قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه قابل استفاده است.

او خاطر نشان کرد: نمره قبولی در آزمون کتبی کسب حداقل ۷۰ امتیاز و نمره قبولی در آزمون الکترونیکی کسب حداقل ۸۰ امتیاز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا