Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:01:04 GMT

وضعیت ترافیکی شهرقم مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۳۶۳۷

وضعیت ترافیکی شهرقم مناسب نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،انتقاد سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم از وضعیت ترافیکی شهر قم سردار آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت ترافیکی شهرقم مناسب نیست و ضروری است همه دستگاه‌های مرتبط، به فکر راهکار در این خصوص باشند.

سردار آقاخانی افزود: تصادفات ۱۰ ماه گذشته استان نشان میدهد ۸۱ درصد تصادفات خسارتی، ۱۸ درصد جرحی و یک درصد فوتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: برای حل این مسئله علاوه بر تلاش نیروی انتظامی زیرساخت‌های شهری باید اصلاح و سیستم پایش تصویری باید کامل شود.

سردار آقاخانی با اشاره به ۱۶۰ میلیون تردد سالانه به استان قم بر ضرورت حل این مشکلات تاکید کرد.

او همچنین به تمهیدات در نظرگرفته شده برای انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تامین امنیت ۷۶۰ صندوق اخذ رای را با سه هزار نیرو برعهده خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل شکستن شیشه‌های ۷ بانک دولتی در پنج شنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: این فرد ۲۰ مورد سابقه جرم در زمینه‌های کلاهبرداری، سرقت، استعمال موادمخدر دارد و در مدت ۱۰ ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

سردار آقاخانی به برخی آمار عملکرد ۱۰ ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت، کشفیات موادمخدر به ۷ تن رسید که نشان دهنده افزایش ۴۰ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال بود ضمن آنکه ۳۳ باند هم متلاشی شد.

او گفت: در این مدت سرقت‌های خرد یک درصد و سرقت‌های مهم سه درصد کاهش و کشفیات ۷ درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی استان از افزایش ۱۹۷ درصدی وقوع جرائم و کشفیات ۲۹۸ درصدی در فضای سایبری نیز خبر داد و گفت: دستگیری مجرمین هم ۳۰۶ درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی همچنین از دستگیری ۱۲ باند سرقت به عنف در قم خبر داد و گفت: در این خصوص ۴۰ نفر دستگیر شده اند.

رئیس پلیس فتای انتظامی قم هم از دستگیری ۶ باند کلاهبرداری در فضای سایبیری به روش فیشینگ در ۲ ماه گذشته در قم سخن گفت و افزود: در این رابطه ۲۱ نفر دستگیر شدند که از ۴۲ هزار کارت بانکی سرقت کرده بودند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی وضعیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا