Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت‌: هرچند نقش «نیره» در سریال «وارش» نقش کوتاهی بود، اما او کاراکتر اثرگذاری محسوب می‌شد من معتقدم نیره در سریال «وارش» یک عاشق واقعی بود. تاریخ انتشار: 14:33 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۸۴۷

ساناز سماواتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون نقش خود در سریال «وارش» گفت: ایفای نقش در سریال «وارش» برایم جذاب بود، زیرا به مدد همکاری همه اعضا تیمی توانمند و موفق تشکیل شده بود و همین امر همکاری با آنان را برایم جذاب و ارزشمند می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به نقطه قوت سریال «وارش» اشاره و تاکید کرد: من معتقدم مهمترین نقطه قوت سریال وارش استقبال مردم از این مجموعه بود، البته بعد جغرافیای و جذابیت‌های بصری نیز بخش تفکیک ناپذیر اسن سریال است، همین امر در کنار تلاش و ایفای نقش همکاران جذابیت‌های فراوانی را ایجاد کرد که از دید بینندگان مخفی نماند، همچنین استفاده از لهجه و وجود داستانی پر محتوا در استقبال تماشاچیان این مجموعه تاثر زیادی گذاشت. داستان به خوبی توانست در طول سریال پیش برود اتفاقات با ضرب آهنگی هماهنگ داستان را به مخاطب ارائه کرد و همین امر سبب موفقیت سریال شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از سریال تلویزیونی «وارش» اینجا کلیک کنید

وی در مورد دستمزد بازیگران در سریال «وارش» ابراز کرد: پرداخت دستمزد‌ بازیگران موضوعی است که همواره برای بازیگران طی سال‌های اخیر دغدغه بوده و این مسئله در سریال وارش بسیار خوب رقم خورد چراکه دست‌مزد‌ها به موقع پرداخت شد.

سماواتی وجود لهجه‌ها را بخش مهمی از سریال «وارش» دانست و ابراز کرد: استفاده از لهجه نیز یکی از رویکرد‌های خوب دیگر سریال وارش بود و همه برای اینکه بتوانیم این لهجه‌ها را به خوبی ادا کنیم تمرین بسیار زیادی کردیم.

وی به بازخورد مخاطبان نسبت به سریال «وارش» اشاره و تاکید کرد: فضای مجازی و تماس‌های تلفنی که با من در مورد سریال وارش گرفته شد نشان می‌دهد که این سریال بسیار خوب دیده شد.

سماواتی به نقش خود در طول این سریال اشاره و ابراز کرد: هرچند نقش «نیره» در سریال وارش نقشی کوتاه بود، اما او کارکتری اثرگذار داشت و من معتقدم «نیره» در سریال وارش یک عاشق واقعی را روایت می‌کرد و مردم ارتباط خیلی خوبی را با نقش من که نقش کوتاهی هم بود بر قرار کردند.

سماواتی پیرامون کاراکتر «نیره» در سریال وارش خاطرنشان کرد: مردم از من در مورد نقشم «نیره» سئوالاتی می‌کردند، مخاطبان این کارکتر را فردی صبور قلمداد می‌کردند در حالی که من معتقد هستم کاراکتر نیره عاشقی واقعی بود، ولی کسی قدر او را ندانست وی بیست سال از عمرش را در کنار فردی گذراند که هیچگاه او را درک نکرد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا رسانه ملی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!