Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم جمعی از داوران بین المللی قرآن کریم و شرکت کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی، طی یادداشتی به بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله‏‌ی حاج محمد انصاری، به ساحت مقدس قرآن کریم، از شایسته سالاری و جوانگرایی در مدیریت جدید دارالقرآن تشکر کردند.

در این یادداشت، ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، قرّآء و داوران بین المللی قرآن کریم، با برشمردن نقاط ضعف مسابقات در دوره های قبل که متأثر از مدیری غیر قرآنی و حاشیه ساز بوده است، از اینکه در این دوره، با انتصاب مدیر بخش خواهران دارالقرآن امام علی (ع) که خود جوان و نخبه قرآنی می‌باشد، ابراز امیدواری کردند روز به روز بر شکوه این مسابقات افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فعالین عرصه قرآنی کشور، سرکار خانم حاجعلی را تربیت یافته قرآن دانسته و یاد آور شدند سبقه ی رفتاری و داوری های عادلانه ایشان متأثر از مفاهیم والای قرآنی است.

در ادامه این یادداشت آمده است: مقام معظم رهبری فرمودند: «در مدیریّت هم هر جا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت بانشاط‌تری خواهد بود و توصیه ما این است که در مدیریّت های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند»

همچنین در بخش دیگری آمده است. حضرت آیت الله خامنه ای، بهمن ماه 1397 در بخشی از بیانیه ‌ی گام دوم انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، خطاب به جوانان و آینده‌ سازان ایران فرمودند: « بی شک فاصله ی میان بایدها و واقعیتها، همواره وجدانهای آرمان خواه را عذاب داده و می‌دهد، اما این، فاصله ای طی شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بارها طی شده است و بی شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُر انگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جامعه قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی دانشجوی نخبه دانشگاه تهران به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس بسیار، درگذشت دانشجوی سرشار از امید و نشاط دانشگاه تهران و مصداق توانستن جوان ایرانی، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی که به حکم تقدیر الهی جامه از این سرای فانی برگرفته و به سرای باقی شتافت، مایه تاثر بسیار شد.

شوق و تلاش علمی مرحوم نصراللهی با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی، از درون او می‌جوشید. این جوان نخبه وطن که همه‌ ظرفیت وجودی و ذهنی خود را در مسیر درست بکار گرفته و به عنوان یک نخبه علمی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ردیف برترین رقبای خود در گروه علوم انسانی درخشید، مصداقی از اراده‌هایی است که با اعتقاد به «ما می‌توانیم» و با کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، روحیه جهادی را معنا می‌کنند.

در پی درگذشت ناگهانی این دانشجوی وارسته در اثر حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منزل شخصی، نه تنها دانشجویان دانشگاه تهران بلکه جوان ایرانی مسلمان و جامعه دانشگاهی، در از دست دادن الگویی در دسترس و ممتاز در صبر و تحمل و جهد و امیدواری، به سوگ نشست.

اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این دانشجوی کوشا، فقدان او را به مادر فداکارش و جامعه دانشگاهی و درگذشت پدر فرهیخته‌شان را به جامعه پزشکی کشور و وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است