Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سبب قطع ارتباط ۸۹۰ روستا در استان سیستان و بلوچستان شد. وقوع این سیل و ویرانی شهر و روستاها سبب شد تا دانشگاهیان و خیّرین علم دوست نیز آستین بالا زنند و کمک های مادی و معنوی خود را روانه مناطق آسیب دیده کنند.
در این روزها، دانشگاه های بسیاری از جمله تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، شهید بهشتی، آزاد اسلامی، شهید چمران، مراغه، سراوان، ساری و سایر دانشگاه های جهاد دانشگاهی برای حمایت های مادی و معنوی از دانشجویان سیل زده و خانواده های آنها اقدامات موثری را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معمولا دانشگاهیان پس از وقوع بلایای طبیعی با توجه به حس هم نوع دوستی خود به یاری مردم مصیبت زده می‌شتابند. دانشگاهیان پیشتر نیز در زلزله کرمانشاه و همچنین سیل فروردین ماه در کشور کمک‌های بسیاری به هموطنان خود کردند.
وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط جنوب شرقی کشور موجب شده تا بار دیگر دانشجویان به صورت خودجوش برای جمع‌آوری وسایل مورد نیاز مردم گرفتار در این بلای طبیعی به تکاپو بیفتند.
کمک‌های دانشگاهیان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران، جمع‌آوری و ارسال شد.
کمک‌های غیرنقدی دانشگاهیان در قالب انواع کنسرو، پتو، کفش و چکمه، لوازم و اقلام بهداشتی و... اهدا شده است. مهلت دریافت کمک‌های غیر نقدی ۲ بهمن ماه پایان یافت و کمک‌های جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال شد.
دانشگاهیان می‌توانند تا ۱۱ بهمن ماه کمک های نقدی خود را به مرکز نیکوکاری دانشجویی والعصر  واریز کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سیستان و بلوچستان جنوب شرقی سیستان و بلوچستان سیل شهید بهشتی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود